Jeg synes det lyder som en helt igennem fantastisk idé.
Vi kunne evt. lave det sådan at alle vi "lokale" støder til flokken et eller andet sted ude på den Vestsjællandske Motorsti, og vi så alle følges ad af nogle små, naturskønne veje det sidste stykke vej til Glostrup. Selvfølgelig ikke noget ræs eller andet GP-agtigt, da de fleste jo har oppakning med, men blot en hyggetur i afvekslende omgivelser efter de mange timer på motorstien.
På den måde kan vi også let og ubesværet få lagt en fællestur ind i arrangementet.
Til Alle dem som ikke deltog i sommerfesten sidste år i Fensmark, havde jeg forestillet mig da jeg i sin tid ( Omkring april 06) oprettede en tråd til sommerfesten at vi lavede en tradition som gerne skulle fortsætte årerne frem... Altså at man mødtes et sted, og kørte en god tur i fællesskab ( en tur som en eller anden havde arrangeret ) og tilsidst sluttede af med at feste igennem.. Lige nøjagtig som sidste år i Fensmark hos Moolex og jeg.... Der skal da helt klart køres fællestur.
nå, men jeg har ikke lyst eller nok mere overskud til at være hjælper til at arrangere denne sommerfest i år...Så håber at mit navn kan blive slettet fra medhjælperlisten...