Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Er der telt plads lige i nærheden eller skal vi til at leje politiets spore hunde for at finde teltet igen altså dagen efter
Citat fra: skyggen efter August 11, 2006, 12:53:26 pmEr der telt plads lige i nærheden eller skal vi til at leje politiets spore hunde for at finde teltet igen altså dagen efter Vi kan vist sove på 1. sal af Morgenhår(d)´s klublokaler mener jeg.... Men det er der sikkert en eller anden (der hedder Freddy), der er sød at skrive på det første indlæg, der giver info om festen
Vi kan vist sove på 1. sal af Morgenhår(d)´s klublokaler mener jeg.... Men det er der sikkert en eller anden (der hedder Freddy), der er sød at skrive på det første indlæg, der giver info om festen
Det tror jeg da nok han kan klare, lige så snart dén info er på plads. Morgengarn-klubben har måske også et telt-område til rådighed, men det skal jeg lige have bekræftet
der er overnatnings muligheder indedørs og udendørs.
Citat fra: Banditten efter August 10, 2006, 10:49:48 pmPS. Øhh hvor mange singeltøzer må man tage med per person ? Alle dem du har lyst til! Så bare frem med den lille sorte bog, mester!
PS. Øhh hvor mange singeltøzer må man tage med per person ?
Hvordan var det egentligt med det fællestur?Hvor og hvornår???Jeg kommer fra Tune køretekniske anlæg kl. ? så jeg ville gerne prøve at tilpasse det med fællesturen...
Så er svinet bestilt, så nu er der ikke mulighed for at melde fra eller til.... Så skal jeg bare finde resten...