Forfatter Emne: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)  (Læst 119982 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)
« Svar #300 Dato: August 11, 2006, 10:27:00 am »
Bliver godt at se Skyggen og Larsen....  :P

Singletøserne skal altså bare have mc interesse, ellers kan de sgu blive væk.... Thi hi.... :wink: :wink:

Jeg har (eller vi har ) 2 klapstole - og bord hvor der kan sidde 8-10 stykker ved.... Skal det med ???

Chris

• Plastikrocker
Re: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)
« Svar #301 Dato: August 11, 2006, 11:01:24 am »
Der mangler i øvrigt stadig nogle venlige personer til diverse opgaver. Det kan da ikke være rigtigt, at Chris ene og alene skal stå og snitte salat og lave tzatziki til 50+ mennesker? I så fald er jeg ret overbevist om, at det er sidste gang hun melder sig frivilligt til sådan en opgave. :wink:

Jep... det har du helt ret i... jeg gider sgu ikk' gøre det hele selv  :shock:... Så bliver det i hvertfald ikke en særlig livlig eller glad Chris når jeg er færdig  :club:.... Jeg synes opbakningen til det praktiske har været ret dårligt... Så kom ud af busken folkens, hvis vi er flere om tingene tager det ikke lige så lang tid....  :D :D

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Re: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)
« Svar #302 Dato: August 11, 2006, 11:31:12 am »
Der mangler i øvrigt stadig nogle venlige personer til diverse opgaver. Det kan da ikke være rigtigt, at Chris ene og alene skal stå og snitte salat og lave tzatziki til 50+ mennesker? I så fald er jeg ret overbevist om, at det er sidste gang hun melder sig frivilligt til sådan en opgave. :wink:

Jep... det har du helt ret i... jeg gider sgu ikk' gøre det hele selv  :shock:... Så bliver det i hvertfald ikke en særlig livlig eller glad Chris når jeg er færdig  :club:.... Jeg synes opbakningen til det praktiske har været ret dårligt... Så kom ud af busken folkens, hvis vi er flere om tingene tager det ikke lige så lang tid....  :D :D

Jeg gi gerne en hånd med !
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Bill

• Sandt SVin
  • Nu med gixxer :D
« Svar #303 Dato: August 11, 2006, 11:33:57 am »
Moolex og jeg er tidligt derinde (kl. 10.00) , så der kan man jo bare møde op og så tage sin tjans med mindre man er på oprydningen dagen efter. Og så kan man jo stadig nå at køre fællestur.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #304 Dato: August 11, 2006, 11:38:11 am »
Moolex og jeg er tidligt derinde (kl. 10.00) , så der kan man jo bare møde op og så tage sin tjans med mindre man er på oprydningen dagen efter. Og så kan man jo stadig nå at køre fællestur.

Jeg følger jo nok med moolex.... Så jeg kan også godt hjælpe med at snitte og skærer... Finger af.. Men det går jo nok... Hvem tror I laver mad hjemme hos os....??...... IKKE MIG..... men jeg hjælper gerne - Snitte kan jeg sagtens finde ud af.... :o)... Så Chris jeg står gerne ved din side  :o)

Olfert

• Sandt SVin
Sv: Re: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)
« Svar #305 Dato: August 11, 2006, 11:39:54 am »

Rolig nu Chris

Hvis Freddy lige havde tjekket tråden, så havde han set at jeg tilbød min hjælp i køkkenet, side 14, 3. indlæg fra oven :D
Men det var åbenbart bare Bill der så det, men han har også den rette størrelse, tak Bill (og Moolex)  :D :D
« Senest Redigeret: August 11, 2006, 11:48:05 am af Olfert »
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #306 Dato: August 11, 2006, 11:46:46 am »
her er lige en liste over folk som har tilbudt deres hjælp og jeg hjælper selvfølgelig gerne laChrissen med salatmassakre,(tror alligevel ikke at jeg ville kunne holde ud at høre på Bill & B2 i 8 stive timer :puke: :dead: :puke: :dead:)
 :twisted: :twisted:

Hvis det glipper for Bill´s farbror med en gris,tror jeg godt jeg kan skaffe adgang til Inco´s favorable kødpriser(de har også sjove øl!)

Tror jeg melder mig til noget pre-produktion/indkøbs noget.

Jeg vil gerne hjælpe til.. Jeg regner med at dukke op om fredagen..

jeg hjælper gerne til i køkkenet og ved grillen  :D (Du skal ikke drikke alene Bill)

Chris

• Plastikrocker
« Svar #307 Dato: August 11, 2006, 12:12:45 pm »
Godt nok... så skal det nok gå...  :D :D

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Sv: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)
« Svar #308 Dato: August 11, 2006, 12:28:45 pm »
her er lige en liste over folk som har tilbudt deres hjælp og jeg hjælper selvfølgelig gerne laChrissen med salatmassakre,(tror alligevel ikke at jeg ville kunne holde ud at høre på Bill & B2 i 8 stive timer :puke: :dead: :puke: :dead:)

Nej vi kan jo ikke have du laver en "Nick" før festen overhovedet er kommet igang  :twisted: :twisted: :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
Re: Sv: Re: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)
« Svar #309 Dato: August 11, 2006, 12:37:17 pm »
Hvis Freddy lige havde tjekket tråden, så havde han set at jeg tilbød min hjælp i køkkenet, side 14, 3. indlæg fra oven :D
Men det var åbenbart bare Bill der så det, men han har også den rette størrelse, tak Bill (og Moolex)  :D :D
her er lige en liste over folk som har tilbudt deres hjælp...
Jeg undskylder ydmygt...  :oops:
I er hermed alle sat på køkken-holdet. :D
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

skyggen

• Sandt SVin
  • 90*V2 sjover
« Svar #310 Dato: August 11, 2006, 12:53:26 pm »
Er der telt plads lige i nærheden eller skal vi til at leje politiets spore hunde for at finde teltet igen :dead:                          altså dagen efter :puke:
« Senest Redigeret: August 11, 2006, 12:54:59 pm af skyggen »
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #311 Dato: August 11, 2006, 02:46:46 pm »

Hvis det glipper for Bill´s farbror med en gris,tror jeg godt jeg kan skaffe adgang til Inco´s favorable kødpriser(de har også sjove øl!)

Tror jeg melder mig til noget pre-produktion/indkøbs noget.

Jeg vil gerne hjælpe til.. Jeg regner med at dukke op om fredagen..

jeg hjælper gerne til i køkkenet og ved grillen  :D (Du skal ikke drikke alene Bill)

hmmm jeg har altså også meldt mig til.... snøft

skyggen

• Sandt SVin
  • 90*V2 sjover
« Svar #312 Dato: August 11, 2006, 05:14:13 pm »
Kigger forbi fredag hvis der er brug for hjælp med div. og kommer gladelig tidligt lørdag for al hjælpe hvor der kan, så flere kan komme med på fællestur. :loser: :loser: :loser: 8)

ps. skal nok give en nok sørgelig hånd med til oprydning søndag :puke: :dead: :puke: :dead:
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Kaspar Ringfætter

• Søndagskører
  • **
    • http://www.go-start.dk
« Svar #313 Dato: August 11, 2006, 05:47:52 pm »
Hey Jeg kan sku osse godt gi et nap med om Fredagen, hvis der er noget der at se til der? Lørdag er helt klart frisk på en fællestur, men mangler der en at  :whipped: over, stiller mig gerne til rådighed...

SV 650 S SK4, Gul, med "fuldkåbe", pyramid kulfiberhugger, Evo kulfiberforskærm, pc III, rumble undertray og G.P.R hi-mount udstødning, pipercross stage2 kit..
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10076

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
Re: Sv: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)
« Svar #314 Dato: August 11, 2006, 07:13:40 pm »
hmmm jeg har altså også meldt mig til.... snøft
Du står vist også allerede på listen. :)

Kigger forbi fredag hvis der er brug for hjælp med div. og kommer gladelig tidligt lørdag for al hjælpe hvor der kan, så flere kan komme med på fællestur. :loser: :loser: :loser: 8)

ps. skal nok give en nok sørgelig hånd med til oprydning søndag :puke: :dead: :puke: :dead:
Fredag kommer der ikke til at ske noget. Men jeg sætter dig gerne på til køkkenhjælp samt oprydning.

Hey Jeg kan sku osse godt gi et nap med om Fredagen, hvis der er noget der at se til der? Lørdag er helt klart frisk på en fællestur, men mangler der en at  :whipped: over, stiller mig gerne til rådighed...
Igen, fredag er der ikke noget på programmet. Men jeg sætter dig lige på til fællesturen.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...