Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Den røde Baron efter Juli 19, 2006, 09:49:54 amAJJJ... PIS OGSÅ!!!! Bliver sgu nødtil at springe fra SVinefesten, grunden er vel uden betydning, da den alligevel ikke bliver godtaget Havde ellers glædet mig til at drikke mig i hegnet sammen med de andre Grill Bill's allerede under opvarmningen af SVinet Mht. SVinegrillen kan jeg vel levere den weekenden før, hvis det er muligt at lave en aftale omkring det, evt. med Iben???MSVh. Tudefjæs... Hva er den af morfar, har du ikke fået udgangstilladelse fra plejehjemmet??
AJJJ... PIS OGSÅ!!!! Bliver sgu nødtil at springe fra SVinefesten, grunden er vel uden betydning, da den alligevel ikke bliver godtaget Havde ellers glædet mig til at drikke mig i hegnet sammen med de andre Grill Bill's allerede under opvarmningen af SVinet Mht. SVinegrillen kan jeg vel levere den weekenden før, hvis det er muligt at lave en aftale omkring det, evt. med Iben???MSVh. Tudefjæs...
Citat fra: Bill efter Juli 19, 2006, 09:59:13 amCitat fra: Den røde Baron efter Juli 19, 2006, 09:49:54 amAJJJ... PIS OGSÅ!!!! Bliver sgu nødtil at springe fra SVinefesten, grunden er vel uden betydning, da den alligevel ikke bliver godtaget Havde ellers glædet mig til at drikke mig i hegnet sammen med de andre Grill Bill's allerede under opvarmningen af SVinet Mht. SVinegrillen kan jeg vel levere den weekenden før, hvis det er muligt at lave en aftale omkring det, evt. med Iben???MSVh. Tudefjæs... Hva er den af morfar, har du ikke fået udgangstilladelse fra plejehjemmet?? Næ! Jagtede unge piger på gangen den anden dag og fik 2 måneders stuearrest
Citat fra: Bill efter Juli 19, 2006, 09:59:13 amCitat fra: Den røde Baron efter Juli 19, 2006, 09:49:54 amAJJJ... PIS OGSÅ!!!! Bliver sgu nødtil at springe fra SVinefesten, grunden er vel uden betydning, da den alligevel ikke bliver godtaget Havde ellers glædet mig til at drikke mig i hegnet sammen med de andre Grill Bill's allerede under opvarmningen af SVinet Mht. SVinegrillen kan jeg vel levere den weekenden før, hvis det er muligt at lave en aftale omkring det, evt. med Iben???MSVh. Tudefjæs... Hva er den af morfar, har du ikke fået udgangstilladelse fra plejehjemmet?? Tror bare ikke han tør
Citat fra: Den røde Baron efter Juli 19, 2006, 10:55:41 amCitat fra: Bill efter Juli 19, 2006, 09:59:13 amCitat fra: Den røde Baron efter Juli 19, 2006, 09:49:54 amAJJJ... PIS OGSÅ!!!! Bliver sgu nødtil at springe fra SVinefesten, grunden er vel uden betydning, da den alligevel ikke bliver godtaget Havde ellers glædet mig til at drikke mig i hegnet sammen med de andre Grill Bill's allerede under opvarmningen af SVinet Mht. SVinegrillen kan jeg vel levere den weekenden før, hvis det er muligt at lave en aftale omkring det, evt. med Iben???MSVh. Tudefjæs... Hva er den af morfar, har du ikke fået udgangstilladelse fra plejehjemmet?? Næ! Jagtede unge piger på gangen den anden dag og fik 2 måneders stuearrest Ja det ku ligne dig
Citat fra: Bill efter Juli 19, 2006, 10:57:12 amCitat fra: Den røde Baron efter Juli 19, 2006, 10:55:41 amCitat fra: Bill efter Juli 19, 2006, 09:59:13 amCitat fra: Den røde Baron efter Juli 19, 2006, 09:49:54 amAJJJ... PIS OGSÅ!!!! Bliver sgu nødtil at springe fra SVinefesten, grunden er vel uden betydning, da den alligevel ikke bliver godtaget Havde ellers glædet mig til at drikke mig i hegnet sammen med de andre Grill Bill's allerede under opvarmningen af SVinet Mht. SVinegrillen kan jeg vel levere den weekenden før, hvis det er muligt at lave en aftale omkring det, evt. med Iben???MSVh. Tudefjæs... Hva er den af morfar, har du ikke fået udgangstilladelse fra plejehjemmet?? Næ! Jagtede unge piger på gangen den anden dag og fik 2 måneders stuearrest Ja det ku ligne dig It take's one to know one
Citat fra: Den røde Baron efter Juli 19, 2006, 11:04:22 amCitat fra: Bill efter Juli 19, 2006, 10:57:12 amCitat fra: Den røde Baron efter Juli 19, 2006, 10:55:41 amCitat fra: Bill efter Juli 19, 2006, 09:59:13 amCitat fra: Den røde Baron efter Juli 19, 2006, 09:49:54 amAJJJ... PIS OGSÅ!!!! Bliver sgu nødtil at springe fra SVinefesten, grunden er vel uden betydning, da den alligevel ikke bliver godtaget Havde ellers glædet mig til at drikke mig i hegnet sammen med de andre Grill Bill's allerede under opvarmningen af SVinet Mht. SVinegrillen kan jeg vel levere den weekenden før, hvis det er muligt at lave en aftale omkring det, evt. med Iben???MSVh. Tudefjæs... Hva er den af morfar, har du ikke fået udgangstilladelse fra plejehjemmet?? Næ! Jagtede unge piger på gangen den anden dag og fik 2 måneders stuearrest Ja det ku ligne dig It take's one to know one Ja nemlig ja Det er så også i orden, hun skal jo passes og plejes. Man skal jo tænke på husfreden
BONUS PENIS PAX IN DOMUS
Citat fra: Den røde Baron efter Juli 19, 2006, 11:44:20 amBONUS PENIS PAX IN DOMUS Ok jeg vil ikke spørge...
Husfred opnåes ved at konen bestemmer! Det ved en hver mand i et parforhold Derfor skal hun have to valgmuligheder !1. Jeg tager på træf, og du hygger dig her hjemme (evt. med veninderne eller rengøring )2. Du tager med på træf Det er de to ENESTE muligheder der kan være tale om når vi snakker SV-træf Citat fra: Jannik efter Juli 19, 2006, 11:59:30 amCitat fra: Den røde Baron efter Juli 19, 2006, 11:44:20 amBONUS PENIS PAX IN DOMUS Ok jeg vil ikke spørge... Svar :
Citat fra: Jannik efter Juli 19, 2006, 11:59:30 amCitat fra: Den røde Baron efter Juli 19, 2006, 11:44:20 amBONUS PENIS PAX IN DOMUS Ok jeg vil ikke spørge... Har du fred i hjemmet, behøver du ikke spørge.......
Lige som den gamle læresætning... Vir prudens non contra ventum mingit Og til alle jer andre: Nunc est bibendum.
Citat fra: Freno efter Juli 19, 2006, 03:11:01 pmLige som den gamle læresætning... Vir prudens non contra ventum mingit Og til alle jer andre: Nunc est bibendum.Og som alle vi andre siger : Løgn og latin