Helle Merete:
Jeg måtte løbe den igang, men jeg regnede sgu med at det var et overstået kapitel efter at jeg satte nyt batteri på. Men har lidt på fornemmelsen at det intet har at gøre med batteriet...
Bingo
Hvis du kan løbe den igang, har det intet med støttebenskontakten at gøre.
Startknappen er lidt blik-agtig, og jeg har også et par gange været ude for at den ikke dutter. Det er top træls, men nu har den artet sig længe, så den får lov at være i fred lidt endnu
Måske er der lidt belægning på din, så hvis du har mulighed for at splitte den ad og give den med lidt smergellærred, er det nok ikke nogen dum idé.
Min gamle batteri havde også problemer med at starte dyret, så jeg satte et nyt på. Det gik meget godt lige indtil det også langsomt afladede og ikke kunne trække maskineriet igang. Men SÅ tog jeg ind til Erik Schnabel, Kronborggade 5, st.th., 2200 Kbh N og købte en ny ensretter/laderegulator. Madam Blå spandt som en kælen teenagetøs og har gjort det lige siden....
Det kostede 1080kr (så vidt jeg husker) inkl en halv times målearbejde.
Røverhistorie:
Engang på en campingplads i Løkken tænkte jeg, at den nok ikke ville starte fordi den havde stået i solen hele formiddagen. Og ganske rigtig - ingen reaktion på knappen. Så hældte jeg lidt vand ud over konsollen og vupti - så virkede knappen igen