Forfatter Emne: Kawasaki farvekoder  (Læst 2535 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ronni

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 298
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Kawasaki farvekoder
« Dato: April 15, 2006, 07:17:32 pm »
En af mine venner har lige bestilt en spritny Ariel Atom, og han vil gerne have panelerne i samme farve som min 05 Kawasaki Ninja ZX6R - titanium.

Der skulle vel ikke tilfældigvis være nogen her der har adgang til farvekoderne?
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Kawasaki farvekoder
« Svar #1 Dato: April 15, 2006, 07:22:07 pm »
Blæret maskine Ronni 8)

Hvad skal din kammi med den, om man må spørge... Ligner ikke umiddelbart noget man kan indregistrere :D

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med din farvekode, men prøv dog hos en Kawa-forhandler... :wink:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Ronni

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 298
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Kawasaki farvekoder
« Svar #2 Dato: April 16, 2006, 02:47:35 pm »
Den kan (ikke overraskende) ikke indregistreres i Danmark, men i resten af EU er der ingen problemer. Der kan monteres lygter osv. på den, så den er faktisk klar til vejene. Han har købt den for at bruge den på Nürburgring, men derfor skal den jo alligevel være lidt sexet at se på :)
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Kawasaki farvekoder
« Svar #3 Dato: April 16, 2006, 06:12:36 pm »
Der foreligger nok ikke nogen typegodkendelse på den, men derfor kan den vel godt indregistreres. Det kræver "blot" en godkendelse ét eller andet obskurt sted fra (noget i stil med Jysk Teknologisk Institut), og så en styk-afgift.
Jeg er ikke helt klar over hvordan det gøres, men ved dog at det er nogenlunde samme proces man skal igennem, hvis man bygger en hotrod.
Derudover koster det sikkert nogenlunde det samme som et mindre gods på Sydsjælland... :?
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Kawasaki farvekoder
« Svar #4 Dato: April 16, 2006, 06:23:59 pm »
Citér
Der foreligger nok ikke nogen typegodkendelse på den, men derfor kan den vel godt indregistreres. Det kræver "blot" en godkendelse ét eller andet obskurt sted fra (noget i stil med Jysk Teknologisk Institut), og så en styk-afgift.
Jeg er ikke helt klar over hvordan det gøres, men ved dog at det er nogenlunde samme proces man skal igennem, hvis man bygger en hotrod.
Derudover koster det sikkert nogenlunde det samme som et mindre gods på Sydsjælland... :?


Ved at det kostede lige omkring 70.000kr at få godkendt en Nissan Skyline R33 GTR i DK - KUN for papirarbejde..

Derudover kommer der naturligvis en afgift på 2-300.000kr ;)

Staten er ikke nemme at bokse med - emissionstest, bremsetest osv skal foretages inden at "ikke Typegodkendt køretøjer" kan indregistreres (også selvom at den er godkendt i ét andet EU-land)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.