Forfatter Emne: Endelig  (Læst 11975 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Lausen

• Søndagskører
  • **
    • http://www.aragon.dk/
Endelig
« Svar #15 Dato: Januar 27, 2005, 12:54:06 pm »
Citér
Tillykke med den.... hvornår modtager du den? hvad farve er den? og hvad skal du have ændret ved den først?

Den står klar dernede, men det er jo ikke lige vejr til at køre derfra endnu. Der var kun en farve, så det blev sølv. Men det er nu ok med mig :)

En ting er sikkert. Der skal andre potter på, og så skal fuglebrædtet ( det grimme monstrum hvor nummerpladen skal sidde) klart skiftes ud. Men der har jeg jo fundet mange gode ideer herinde ;)
Lausen
SV 650S

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Endelig
« Svar #16 Dato: Januar 27, 2005, 01:09:53 pm »
Citér
En ting er sikkert. Der skal andre potter på, og så skal fuglebrædtet ( det grimme monstrum hvor nummerpladen skal sidde) klart skiftes ud. Men der har jeg jo fundet mange gode ideer herinde ;)

tja.. 'kært' barn har mange navne...
mht. til potter må du sige til når du har bestemt dig - så kan forummet henvise til en masse europæiske sites hvor man kan spare en del penge... i hvert fald op til 1500 kr på et sæt.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Lausen

• Søndagskører
  • **
    • http://www.aragon.dk/
Endelig
« Svar #17 Dato: Januar 27, 2005, 01:48:08 pm »
Citat fra: nyg
tja.. 'kært' barn har mange navne...
mht. til potter må du sige til når du har bestemt dig - så kan forummet henvise til en masse europæiske sites hvor man kan spare en del penge... i hvert fald op til 1500 kr på et sæt.

Jamen det vil jeg da benytte mig af.  :D
Lausen
SV 650S

Dunant

• Scooterfjæs
  • *
    • http://www.dfmc.dk/?id=223
Re: Endelig
« Svar #18 Dato: Februar 01, 2005, 08:26:02 pm »
Citat fra: ThomasDK
:D  :D
Så - endelig efter en måneds ventetid kom den - min Nye SV1000S 2003- glæden kan slet ingen ende få ..... skal hentes idag, hos Motorhjørnet i Viborg - de sendte disse billeder igår ... herligt - ik !
http://home20.inet.tele.dk/danvad/

Te løk
He he, sådan så jeg også min for første gang - pakket pænt ind
Min er dog i sølv.. Den hurtige farve  8)
Skal lige modificeres lidt inden jeg får den   :twisted:
Dun@nt
KiloSFau'S k3
Mod: Kåbebund, Hugger, FenderFjerner, Devil potter SB2 poleret Alu.

PWEE

• Roadracer
  • Low on bike again :-)
Endelig
« Svar #19 Dato: Februar 01, 2005, 09:43:53 pm »
Fede billeder at have - en SV i glas ? og ramme.....

Tillykke med dyret !!!!!! :twisted:
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

Gixxer Heino

• Plastikrocker
snart
« Svar #20 Dato: Februar 01, 2005, 11:44:35 pm »
jeg blev ringed op fra lydmuren hvor jeg har bestilt min maskine hun fortalte mig at den var kommet før tid og de havde samlet den så jeg kunne bare komme forbi og nyde den hvis jeg havde lyst så fluks var jeg på vej til stenløse....den er for lækker ,lækker læk........ :oops: fed er den og den der ting der holder nm pladen den skal dø det er sikkert.
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: snart
« Svar #21 Dato: Februar 02, 2005, 04:08:21 pm »
Citat fra: heino
jeg blev ringed op fra lydmuren hvor jeg har bestilt min maskine hun fortalte mig at den var kommet før tid og de havde samlet den så jeg kunne bare komme forbi og nyde den hvis jeg havde lyst så fluks var jeg på vej til stenløse....den er for lækker ,lækker læk........ :oops: fed er den og den der ting der holder nm pladen den skal dø det er sikkert.

Din stakkel !
Der venter et par meget lange måneder, inden frost & salt er af vejen  :wink:

B.t.w. Jeg har først hørt om dette skønne forum her til eftermiddag  :oops: , og så fra en !#""@ Honda-kører  :shock:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: snart
« Svar #22 Dato: Februar 02, 2005, 05:06:04 pm »
Citat fra: B2
Citat fra: heino

Din stakkel !
Der venter et par meget lange måneder, inden frost & salt er af vejen  :wink:

B.t.w. Jeg har først hørt om dette skønne forum her til eftermiddag  :oops: , og så fra en !#""@ Honda-kører  :shock:

Velkommen til....
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Beltman

• Søndagskører
  • **
    • Beltman
Endelig
« Svar #23 Dato: Februar 02, 2005, 05:40:55 pm »
Yahoooo - så har jeg også fået min SV1000K3 Naked. Nøj hvor jeg glæder mig til det bliver forår.... er det ikke i morgen ? :roll:
SV1000K3 Naked

runes-mc.dk

• Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Endelig
« Svar #24 Dato: Februar 02, 2005, 06:16:18 pm »
Citat fra: Beltman
Yahoooo - så har jeg også fået min SV1000K3 Naked. Nøj hvor jeg glæder mig til det bliver forår.... er det ikke i morgen ? :roll:

Tillykke med den.
Foråret er desværre udskudt til en gang i april...  :P (just kidding)
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Endelig
« Svar #25 Dato: Februar 02, 2005, 07:05:21 pm »
Billeder Billeder Billeder Billeder Billeder Billeder Billeder Billeder Billeder :wink:  :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Haugen

• Sandt SVin
  • Bike: andet
Endelig
« Svar #26 Dato: Februar 03, 2005, 08:53:12 am »
Velkommen til B2.

Råb op hvis du skal bruge hjælp, folkene her plejer at være gode til at komme med råd og vejledning. :D
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Beltman

• Søndagskører
  • **
    • Beltman
Endelig
« Svar #27 Dato: Februar 06, 2005, 02:27:50 pm »
[/quote]Billeder Billeder Billeder Billeder Billeder Billeder Billeder Billeder Billeder :wink:  :wink:[/quote]

Ja så har jeg fårt taget mig sammen... Der ligger e par billeder i mit "galleri"  :mrgreen:
http://forum.svrider.dk/album_personal.php?user_id=66
SV1000K3 Naked

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Endelig
« Svar #28 Dato: Februar 06, 2005, 08:14:23 pm »
Ja så har jeg fårt taget mig sammen... Der ligger e par billeder i mit "galleri"  :mrgreen:
http://forum.svrider.dk/album_personal.php?user_id=66

Ja det var en fin cykel, men HEY de har sku da glemt at montere halvdelen af cyklen!!! :shock:  :shock:  :shock:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Alex

• Administrator
  • Sandt SVin
Endelig
« Svar #29 Dato: Februar 06, 2005, 09:09:47 pm »
Citat fra: Jannik
Ja det var en fin cykel, men HEY de har sku da glemt at montere halvdelen af cyklen!!! :shock:  :shock:  :shock:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

hæhæhæ.....    ja, jeg synes sgu også der mangler noget..
..men så igen, nå jeg kigger på min egen, der er splittet ad lige nu, ser den sgu meget fin ud..

tillykke med den. !    :D
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt