Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Han aner ikke hvad der ramte ham.. 0-100
Jeg synes Motorcykelgalleriets udfordringer er tåbelige.. Men når nogen udfordrer formanden for SV-kartellet.. Så skal man da have hug, skal man ikke? http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_udfordringer_vis.asp?challengeID=12112&LinkMode=MyCurrent&formsort=
Nåhja.. Man vil naturligvis blive ekskluderet som medlem, hvis man stemmer på den tis-farvede..
CitérNåhja.. Man vil naturligvis blive ekskluderet som medlem, hvis man stemmer på den tis-farvede.. Jeg stemte "naturligvis" på din, men havde det været en HVILKEN som helst anden (som ikke har samme udsmidermagt som dig) - så var stemmen gået til den gule..Bileder Ole, Billeder for helvede..???
Jeg synes Motorcykelgalleriets udfordringer er tåbelige.. Men når nogen udfordrer formanden for SV-kartellet.. Så skal man da have hug, skal man ikke? Link
Jeg synes Motorcykelgalleriets udfordringer er tåbelige.. Men når nogen udfordrer formanden for SV-kartellet.. Så skal man da have hug, skal man ikke? Jeg er ked af det men stemte altså på den anden... synes den har en lidt federe udstødning... Men han er jo oppe mod et syndikat af værste skuffe ... så mon ikke du kører den hjem...
Jeg er ked af det men stemte altså på den anden... synes den har en lidt federe udstødning... Men han er jo oppe mod et syndikat af værste skuffe ... så mon ikke du kører den hjem...