Forfatter Emne: Software til forum  (Læst 10591 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Software til forum
« Svar #60 Dato: April 11, 2006, 10:28:04 pm »
SÅ er man på igen efter et par dages fravær og hva sker der!!!!!!!!!!!!!!!
Majse klipper sig i søvne (og kunne sgu ikke lade være med at grine da jeg læste det, men det var da med en happy ending)
Så kommer man ind på denne her tråd, og jeg fatter minus!!!!!!!
Jo har fattet at Ole skal ha nogen penge, men troede sgu jeg var havnet i EDBrider.dk, var totalt lost.
Men er også frisk på at sende nogen moneter afsted, bare lortet virker!! (er alligevel ikke kommet længere end at indsætte smileys, fatter stadig ikke hvordan man laver quotes osv. Men lever lykkeligt videre af den grund :D  :D
Ellers sker der ikke meget, Svinet er blevet vasket og pudset, og har fået kameraet tilbage ( truede med at flække hans underarmsknogler på langs :evil:  :evil:  :evil: ), så nu mangler vi bare at jeg får taget mig sammen til nogen nye pics. Men det skal vi vist alligevel :wink:  :wink:
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

Koster

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 184
Software til forum
« Svar #61 Dato: April 12, 2006, 06:39:18 pm »
Citat fra: Beltman
Hermed et foreslag:
Forening eller ej så gælder det vel bare om at skaffe de 85USD (550DKK) som skal til for det første år. Jeg foreslår at dem der vil give et bidrag, de får Ole's kontonr og så overfører de pengene og så kan han lease i sit eget navn. Jeg har ikke noget problem med at overføre f.eks. 50DKK, det er peanuts i forhold til det jeg har sparet ved at benytte dette forum. Desuden kan jeg se at Ole har bopæl i jylland hvilket reducerer risikoen for at han er en svindler  :lol:
.


Hmm - men det er garanteret momsfrit så  :wink:
slipper ogs udne problemer, kviteringer osv. osv.

SVEA : Det med sukkeret er en skrøne - det duer ikke - kun på pandekagerne :P
SV1000 K3 Sølv. Nu med Givi 770A og lakerede sidedæksler og TPS mod.

Chris S

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
forening...
« Svar #62 Dato: April 12, 2006, 07:55:07 pm »
:idea:
Hvis det er sådan at der skal en foreningskonto til eller noget i den stil, vil jeg gerne oprette det hele osv. (arbejder i bank)..

Derved kan det også styres lidt bedre og udenlandske ovf. er intet problem  :P  :P

Der skal selvfølgelig være en kasserer, formand etc. men det kan vi jo finde ud af. (ikk´ mig  :wink: )

Bare et tilbud hvis det skulle komme på tale -  :)
Racerrød SV650s, Fuldkåbe, arrow blink, Spyball, hvide H4, blå positionslys, K&N filter, Power Commander, rear hugger, undertail m. indb. LED, oem. sædeskal, OG selvfølgelig en ond, fuld Laser Extreme twin highmount system...

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: forening...
« Svar #63 Dato: April 12, 2006, 09:51:40 pm »
Citat fra: Chris S
:idea:
Hvis det er sådan at der skal en foreningskonto til eller noget i den stil, vil jeg gerne oprette det hele osv. (arbejder i bank)..

Derved kan det også styres lidt bedre og udenlandske ovf. er intet problem  :P  :P

Der skal selvfølgelig være en kasserer, formand etc. men det kan vi jo finde ud af. (ikk´ mig  :wink: )

Bare et tilbud hvis det skulle komme på tale -  :)


Det er da et tilbud der er til at tage og føle på !
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Software til forum
« Svar #64 Dato: April 13, 2006, 12:45:24 am »
Uhhh, Ole glæder mig meget til du får det nye forum igang især dating.svforum.dk delen....
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

JoGi

  • Gæst
Software til forum
« Svar #65 Dato: April 19, 2006, 09:19:10 am »
Jeg har lige talt med Suzuki importøren og forelagt ham problemstillingen med nyt SW til dette forum. Jeg mente det ville være en slags kundepleje at sponsorere et nyt forum og det ville også elimenere pengeindsamlingen. Han kunne måske bare få 14 dages bannerreklame så folk kunne se hans "donation". Det var han frisk på. Hvis det bliver aktuelt så skriv lige til mig så der kan komme de rigtige oplysninger på regningen.

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Software til forum
« Svar #66 Dato: April 19, 2006, 12:40:21 pm »
Citér
Jogi:

Jeg har lige talt med Suzuki importøren og forelagt ham problemstillingen med nyt SW til dette forum. Jeg mente det ville være en slags kundepleje at sponsorere et nyt forum og det ville også elimenere pengeindsamlingen. Han kunne måske bare få 14 dages bannerreklame så folk kunne se hans "donation". Det var han frisk på. Hvis det bliver aktuelt så skriv lige til mig så der kan komme de rigtige oplysninger på regningen.


Det var sgu da gavmildt af ham... Og 14 dage med en reklame banner kan vi vel godt overleve.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Software til forum
« Svar #67 Dato: April 19, 2006, 12:48:49 pm »
Citat fra: Bill
Det var sgu da gavmildt af ham... Og 14 dage med en reklame banner kan vi vel godt overleve.


Ingen tvivl om at det er gavmildt af ham.

Men, nu har Ole godt nok ikke skrevet til dette endnu, men så vidt jeg husker kører forummet på en server der ikke må bruges til kommercielle formål, så vi kan løbe ind i problemer der  :!:
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Software til forum
« Svar #68 Dato: April 19, 2006, 01:02:10 pm »
Citér
Rune:

en server der ikke må bruges til kommercielle formål, så vi kan løbe ind i problemer der


Hmm... Ja det kan jeg godt se. Så kunne man vel lave en mail, som kunne blive sendt rundt til alle forummets medlemmer. Eller ligende..
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Software til forum
« Svar #69 Dato: April 19, 2006, 02:24:37 pm »
Det er meget fornemt af dem, synes jeg.. Men jeg tror jeg har fundet noget software der ikke koster penge.. Men de må da gerne sponsorere mig en ny motorcykel som tak for godt formandsskab :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)