Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Er der nogen herinde, der ved hvor man kan købe iss bukser andre steder end aagesen, da de holder op med at føre mærket. Skulle gerne have fat i nogen der var vandtætte.
Citat fra: FrenoEr der nogen herinde, der ved hvor man kan købe iss bukser andre steder end aagesen, da de holder op med at føre mærket. Skulle gerne have fat i nogen der var vandtætte.Jeg har en gammel ISS trøje liggende.. (hvorfra må guderne vide..) Ganske god trøje til at have på i garagen
Citat fra: FrenoEr der nogen herinde, der ved hvor man kan købe iss bukser andre steder end aagesen, da de holder op med at føre mærket. Skulle gerne have fat i nogen der var vandtætte.Du mener vel ISX
Citat fra: FrenoEr der nogen herinde, der ved hvor man kan købe iss bukser andre steder end aagesen, da de holder op med at føre mærket. Skulle gerne have fat i nogen der var vandtætte.Du mener vel ISX Du har ikke overvejet Rukka?, mine bukser fra Rukka holdt mig tør under hele bakkeåbningen (inkl. 30km i MØG-regn-vejr på vej derind)De kostede vidst nok 32-3300kr..