Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Det lyder sgu som stor hygge Har vist lovet kæreste, svigerfar og papsvigerdatter at tage dem med i biffen Men fandeme om ikke jeg kikker forbi sammen med Chrissen inden da
Citat fra: B2Det lyder sgu som stor hygge Har vist lovet kæreste, svigerfar og papsvigerdatter at tage dem med i biffen Men fandeme om ikke jeg kikker forbi sammen med Chrissen inden da Der skal nok stå nogle kolde klar
Har vist lovet kæreste, svigerfar og papsvigerdatter at tage dem med i biffen Men fandeme om ikke jeg kikker forbi sammen med Chrissen inden da
Citat fra: B2Har vist lovet kæreste, svigerfar og papsvigerdatter at tage dem med i biffen Men fandeme om ikke jeg kikker forbi sammen med Chrissen inden da Hvad hulen er en papsvigerdatter?
Citat fra: OleCitat fra: B2Har vist lovet kæreste, svigerfar og papsvigerdatter at tage dem med i biffen Men fandeme om ikke jeg kikker forbi sammen med Chrissen inden da Hvad hulen er en papsvigerdatter?Den er da nem Papsvigerfar's datter
Citat fra: B2Citat fra: OleCitat fra: B2Har vist lovet kæreste, svigerfar og papsvigerdatter at tage dem med i biffen Men fandeme om ikke jeg kikker forbi sammen med Chrissen inden da Hvad hulen er en papsvigerdatter?Den er da nem Papsvigerfar's datter Kærestes halv-søster? (er hun lækker)
Citat fra: Jesper JensenCitat fra: B2Citat fra: OleCitat fra: B2Har vist lovet kæreste, svigerfar og papsvigerdatter at tage dem med i biffen Men fandeme om ikke jeg kikker forbi sammen med Chrissen inden da Hvad hulen er en papsvigerdatter?Den er da nem Papsvigerfar's datter Kærestes halv-søster? (er hun lækker)Nix Jesper, så havde det været en papsvigerinde
Citat fra: MoolexCitat fra: Jesper JensenCitat fra: B2Citat fra: OleCitat fra: B2Har vist lovet kæreste, svigerfar og papsvigerdatter at tage dem med i biffen Men fandeme om ikke jeg kikker forbi sammen med Chrissen inden da Hvad hulen er en papsvigerdatter?Den er da nem Papsvigerfar's datter Kærestes halv-søster? (er hun lækker)Nix Jesper, så havde det været en papsvigerinde Det er vist også netop det, der er tale om her...
Det er sku da lige meget hvad hun er - det blev spurt om hun er lækker ?? og gider nogen godt at svar på dette
Citat fra: BongersDet er sku da lige meget hvad hun er - det blev spurt om hun er lækker ?? og gider nogen godt at svar på dette "Den" er 13 år