Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Lars LCitat fra: JannikDen skal ikke "trække" noget så det har ikke den store betydning vil jeg tro. Hvor mange Watt er de da?Ja man siger jo ikke nej til en kølig pilsner, og mit foretrukne mærke er nu "Den gyldne dame" fra Tuborg. Men for vi ikke bliver patte stive kunne du jo snuppe et par af dem med til lige at komme i humør af og et også et par colaer til til at gå og spytte i. Det er en aftale! Hvad tid på dagen passer V-doktoren Hvad med efter du har fri??? (hvad tid er det???)
Citat fra: JannikDen skal ikke "trække" noget så det har ikke den store betydning vil jeg tro. Hvor mange Watt er de da?Ja man siger jo ikke nej til en kølig pilsner, og mit foretrukne mærke er nu "Den gyldne dame" fra Tuborg. Men for vi ikke bliver patte stive kunne du jo snuppe et par af dem med til lige at komme i humør af og et også et par colaer til til at gå og spytte i. Det er en aftale! Hvad tid på dagen passer V-doktoren
Den skal ikke "trække" noget så det har ikke den store betydning vil jeg tro. Hvor mange Watt er de da?Ja man siger jo ikke nej til en kølig pilsner, og mit foretrukne mærke er nu "Den gyldne dame" fra Tuborg. Men for vi ikke bliver patte stive kunne du jo snuppe et par af dem med til lige at komme i humør af og et også et par colaer til til at gå og spytte i.
Jeg kan nok være ude ved dig 16.30-17.00
Skulle det egentlig ik være nok og bare dække hullet i luftfilter kasse? så man slipper for og pille der af og klippe i de ledninger da forhandler siger hvis der er noget der kan ses på den dækker garantien ik hvis der sker noget med den
Citat fra: icemann78Skulle det egentlig ik være nok og bare dække hullet i luftfilter kasse? så man slipper for og pille der af og klippe i de ledninger da forhandler siger hvis der er noget der kan ses på den dækker garantien ik hvis der sker noget med denJeg tror faktisk det er det mekanikeren har lavet på Lars's model, og den skyder stadig.Men det finder vi ud af Mandag aften..............ikke osse, Jannik og Lars Olfert
Jeg tror faktisk det er det mekanikeren har lavet på Lars's model, og den skyder stadig.Men det finder vi ud af Mandag aften..............ikke osse, Jannik og Lars Olfert
Kun den ene så er det foreste der mangler eller hva. For den er da bare irriterende at komme til.der er ikke meget plads på min gamle GS'er, men SV'eren er da helt idiot at skrue på Olfert
Hmmm.... Skriver du selv hvorfor du ikke dukkede op i dag eller skal jeg? (Den er nok mere muntert fortalt hvis jeg fortæller det )
Citat fra: JannikHmmm.... Skriver du selv hvorfor du ikke dukkede op i dag eller skal jeg? (Den er nok mere muntert fortalt hvis jeg fortæller det )Fortæl det bare..