Særdeles interessant læsning, er ikke sikker på at hele sandheden er med, men helt klart interessant!
Det med at man skal starte beskyttelsen nedefra er meget nyt for mig, men ved nærmere eftertanke giver det helt klart mening. Det med at fise rundt i kondisko og cowbouybusker, og så lige klare "beskyttelsen" med jakke og handsker er hermed dementeret totalt, hvilket helt klart er vand på min mølle
Jeg havde på et tidspunkt en kæreste der studerede medicin, og på en af hendes fadel-vagter passede hun en ung man der skulle have amputeret det ene ben fordi han kørte på motorcykel i cowboybukser, den slags sætte sine spor.
Mht. de hårde skaller har jeg dog mine tvivl. Da jeg fik mit nye udstyr sidste sæson prøvede jeg lidt forskelligt som f.eks. at knalde albuen ind i en væg og se hvor meget CE beskyttelsen hjalp. Jeg ved godt at jeg på ingen måde kan genskabe den kraft et styrt udløser, men jeg kunne intet mærke på min albue, og det ser jeg som et godt tegn. Hvis der blot var tale om en stenhård skal uden nogen stødabsorberende ville det naturligvis være sandt at den gjorde mere skade en gavn, men en moderne fleksibel skal med indbygget stødabsorbering kan jeg kun se som en klar fordel ved styrt.
Havde faktisk overvejet at købe ny jakke til kæresten før busker og støvler, men tror det bliver den anden vej rundt nu