men den lige strækning er også god til dørtræk så ku man kåre dagens hurtigste hvis der var nogen ville det
Personlig er jeg i mod pikmålings konkurrencer som at se hvem der køre stærkes hvor dum kan man være – hvor svært kan det være når vejen er lige
Så jeg tror ikke man få kåret dages hurtigste cykel – nærmere forumets største spadser, med træng til at blive accepteret af mængden – for hvad, en rokkopude
Det var bare for at fortælle at strækningen også kunne bruges til accelerations tests.. hvis der var nogen der ville det. for det er langt fra alle der kan launche deres cykel korrekt !! (i et relativt sikkert miljø)
de er alle sammen næsten lige hurtige på 0-100kmt i følge data på cyklerne, lige meget størrelse kubik og heste. Men det er de færreste uerfarne der kan ramme de målinger. Så ville du ik syntes det ku være sjovt at din knallert ku sætte en 1000'er på plads, udelukkende pga kørerens præstationer !?!?
Men jeg er da også mere til Ganløs GP, hvor vi ka få mere tur ud af det...
Tråden ligger jo også kun op til forslag, og den strækning jeg har foreslået er ideelt til driveby uden anden forstyrrende trafik.
Husk lige at skyld din sukkermad for tis næste gang du tager en bid.