Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Lyder som en oplevelse, så jeg deltager også gerne (som tilskurer... )
Citat fra: Bronx efter Maj 12, 2006, 06:30:35 pmLyder som en oplevelse, så jeg deltager også gerne (som tilskurer... )Der er sgudda ellers godt bulder i din potte...
Citat fra: nyg efter Maj 12, 2006, 06:35:26 pmCitat fra: Bronx efter Maj 12, 2006, 06:30:35 pmLyder som en oplevelse, så jeg deltager også gerne (som tilskurer... )Der er sgudda ellers godt bulder i din potte... Ja det er der jo egentlig... Men jeg er ikke helt klar over hvordan det hele foregår - så jeg tænkte at jeg bare kunne være med på en kigger.....
Citat fra: Bronx efter Maj 13, 2006, 02:16:05 pmCitat fra: nyg efter Maj 12, 2006, 06:35:26 pmCitat fra: Bronx efter Maj 12, 2006, 06:30:35 pmLyder som en oplevelse, så jeg deltager også gerne (som tilskurer... )Der er sgudda ellers godt bulder i din potte... Ja det er der jo egentlig... Men jeg er ikke helt klar over hvordan det hele foregår - så jeg tænkte at jeg bare kunne være med på en kigger..... Tja det bliver rimeligt simpelt.Mød op.Start SVinet op og brøl forbi kameraholdet og DB-måleren. Ja eller noget i den stil. Så mød du bare op champ og få en fed dag ud af det sammen med os andre...
Hvad bliver den præcise adresse så, og tidspunkt!
Jeg prøver at finde en eller anden form for bil at dukke op i i stedet for (skal have SVea junior med og har ingen cykel).... Nogen må sige til, hvis jeg skal have noget af deres skrammel med i bagagerummet
Kom til at tænke på... måler vi også på, hvilke der er mest lydløse... En stilledag...ssshhhh