Forfatter Emne: Hjælp.. salt??  (Læst 3029 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Chris S

• Søndagskører
  • **
Hjælp.. salt??
« Dato: Marts 30, 2006, 04:23:28 pm »
Har lige et hurtigt spørgsmål. Vil I mene det er nødvendigt at skylle cyklen efter at have trillet en lille tur i Københavnsområdet idag? Det regnede til sidst på turen så jeg kan ikke finde ud af om jeg skal lade cyklen stå i regnen en times tid for at få saltet væk..

Det er nok bare min dårlige samvittighed der nager, men alligevel...
Racerrød SV650s, Fuldkåbe, arrow blink, Spyball, hvide H4, blå positionslys, K&N filter, Power Commander, rear hugger, undertail m. indb. LED, oem. sædeskal, OG selvfølgelig en ond, fuld Laser Extreme twin highmount system...

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Hjælp.. salt??
« Svar #1 Dato: Marts 30, 2006, 04:41:41 pm »
Citat fra: Chris S
Har lige et hurtigt spørgsmål. Vil I mene det er nødvendigt at skylle cyklen efter at have trillet en lille tur i Københavnsområdet idag? Det regnede til sidst på turen så jeg kan ikke finde ud af om jeg skal lade cyklen stå i regnen en times tid for at få saltet væk..

Det er nok bare min dårlige samvittighed der nager, men alligevel...

regnen fjerner ikke det salt der er sprøjtet op fra MC'ens dæk, op i skærme og afkroge...

skyl den med vandslangen alle steder. Så er du sikker.

(nøj jeg har fortrudt at jeg tog MC'en på arbejde idag..  :cry: selvom der kun er 3 km eller noget..   god tur for dem der ska åbne bakken, jeg er stået af på den ide , det er helt sikkert  :D )

Chris S

• Søndagskører
  • **
Jeps
« Svar #2 Dato: Marts 30, 2006, 04:49:16 pm »
Så må jeg lige ud med slangen... :-)

Jeg holder mig også fra Bakken i aften hvis det ikke klarer op.. Desværre..  :cry:  

Også god tur herfra..

PS. Tak for svaret Luske.. Tænkte det nok..  :x
Racerrød SV650s, Fuldkåbe, arrow blink, Spyball, hvide H4, blå positionslys, K&N filter, Power Commander, rear hugger, undertail m. indb. LED, oem. sædeskal, OG selvfølgelig en ond, fuld Laser Extreme twin highmount system...