Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Men nu hvor jeg er ved at svinde dem til – er der så ikke nogen der kan hjælpe mig med at finde linket, hvor der står at en cabriole, (med taget nede) heller ikke behøves en parkeringsbillet
hvor monterer vagterne sådan en P-bøde på en SV'er..?
"ride"..? eller "rive"..? er det rigtigt..?? havde de lige akkurat overset, at det var en motorcykel og ikke en bil..?
scoret en parkeringsbøde
gæt hvem der endelig endelig endelig, i dag faktisk, har fået noget ordentligt at bo i inden i byen
bruge den sparrede transport tid på sin skole eller........... på sin elskede og Jer
Citat fra: Hønsegæt hvem der endelig endelig endelig, i dag faktisk, har fået noget ordentligt at bo i inden i byenSå gi´r de nok en lille én, en lille én, lalalalala....
Citat fra: Hønsebruge den sparrede transport tid på sin skole eller........... på sin elskede og JerOg på min elskede...
men for at holde tråden så vi må da stadig gerne holde hvor vi vil ik´?
I Københavns Kommune skal der ikke betales for parkering af motorcykler. Der kan dog ifølge færdselslovens § 121 og 122 pålægges afgifter ved overtrædelse af færdelseslovens § 28. Her står bl.a. i stk. 3 "Standsning eller parkering må ikke ske på cykelsti, gangsti eller fortov." Det er i Bekendtgørelse om standsning og parkering i København blevet uddybet med tre paragraffer: § 2, 3 og 4. Disse skal man som motorcyklist være opmærksom på. Parkering · Københavns praksis er således at pålægge motorcykler afgifter for parkering på fortove, med mindre parkeringen ikke hindrer tilgængeligheden for fodgængeres passage og den øvrige færdsel. Læs mere under Parkering · Københavns praksis. På nedenstående vejledende liste kan du finde parkeringspladser for motorcykler i København. Der kan være vejarbejde eller lignende, som hindrer dig i at parkere på de anviste pladser. Har du aktuelle rettelser til liste, er du meget velkommen til at sende dem til os på parkeringweb(a)tmf.kk.dk. MC-parkeringspladser (.pdf)
P-vagter skal vel også læres op!!!