vedrørende indplaceringen i de forskellige grupper - så vidt jeg kan se vil de fleste jeg har kørt med i løbet af den forgangne sommer komme til at køre i en af de to langsomste grupper. Kommentarer fra dem der HAR været på banedag udbedes (Lars L / Tim)?!
Med hensyn til grupperabat står der ikke umiddelbart noget på deres hjemmeside, men det må jo i givet fald komme an på et forsøg.
Jeg syntes dog at huske at der var en deltager i julefrokosten der fik udbredt sig om muligheden for at bestille gennem en lignende svensk organisation... ??? til priser under 1000,- Dkr. det bliver nok svært at få mere i rabat...
hej med jer !!
jeg har set at Racing4fun har sat nye datoer, og er allerede oppe og ringe.. kunne sagtens se mig selv komme afsted 2-3 gange i den nye sæson..
ang. placeringer i grupperne, så er det ikke helt forkert vurderet af Nyg, jeg tror umiddelbart at de fleste af os passer ind i "blå" klasse, den kørte jeg selv i sidst, og var fint tilfreds fik kørt fra nogle stykker og synes det gik helt fint... ..men ikke at forglemme, så fik jeg også tørret måsen af nogle af de andre... såååeeh.. ..tjaaeeh..
"rød" klasse kører en lille smule stærkere.. men efter min ydmyg mening, så er de stort set ens.. nogle fra blå klasse kunne sagtens køre i rød- og omvendt.. jeg og en god kollega var deroppe sammen, jeg kørte "blå" og han kørte "rød", og vi havde faktisk samme tider..
hans bedste tid var (taget på manuelt stopur) var 1.15 og min bedste 1.17
..det skal lige siges at hans kværn gik 230-240 stykker på langsiden, hvor min fedtede afsted med 180.. ...alle detaljer skal lige på plads ik.. hæ hæ..
nåmen... gruppe-rabat.. hmmm.. vi kan da prøve at høre, men jeg tror ikke det er noget vi får det store held med, det er ikke ligefrem fordi de har svært ved at sælge deres pladser.. men hvis ikke man prøver..
lige et spørgsmål... hvordan hænger det sammen med at kunne stemme for april, når der køres første gang i maj.... ?
i skrivende stund har jeg ikke tjekket om det svenske "bike-events" har noget program i år.. de havde nogle problemer med at skaffe folk deroppe. ..så vidt jeg har forstået, fordi der betales ved indgangen, og så dukkede svenskerne kun op hvis det var rigtig godt vejr og høj sol osv..
men der er så også lige nogle af de forskellige forhandlere, der arrangerer ture.. så lad os holde øje med det, og priserne for den sags skyld..