Forfatter Emne: Tryg, DMC kursus og R4F/Knutstorp  (Læst 1443 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Tryg, DMC kursus og R4F/Knutstorp
« Dato: Marts 18, 2006, 02:01:45 pm »
Jeg har haft skrevet til Tryg for at få præciseret hvorvidt kaskoen dækkede under DMC bronzekursus i Sorø og grøn gruppe på R4F/Knutstorp.

Jeg var lidt i tvivl, idet DMC-kurset foregår på et lukket anlæg, og der var nogle modstridende punkter i betingelserne. Og så havde jeg håbet Tryg ville matche Top Danmarks politik mht. R4F på Knutstorp.

Jeg har fået svaret i dag, og det er som jeg forventede - kaskoen dækker øvelseskørsel i Danmark, men ikke i Sverige. Så det er af med kåben og på med styrtknopperne :-D

R4F i grøn gruppe/Mestersvinger/Svingteknik i Danmark er en tredje situation, den har jeg ikke har spurgt om. Jeg regner dog med at kaskoen vil dække.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

peter 35

  • Wannabe
  • Indlæg: 3
hov
« Svar #1 Dato: April 08, 2006, 07:58:48 pm »
hva er nu det???
jeg er selv forsikret i Tryk og spurgte hvilke køre-kurser der var dækket af kasko. De sagde at det var alle kurser der bliver afholdt på , af politiet godkendte baner. bare det ikke var et desideret racerløb.
må nok lige prøve at få det på skrift, inden jeg bestiller tid til de kurser så.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Tryg, DMC kursus og R4F/Knutstorp
« Svar #2 Dato: April 08, 2006, 11:36:04 pm »
Citat fra: n00bsmurf
Så det er af med kåben og på med styrtknopperne :-D


Jeg ville nok snarer anbefale, at man sørge for at dæk, bremser, og en selv er i topform  8)
Det er jo ikke Ducati vi kører  :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SeDahl

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 47
Tryg, DMC kursus og R4F/Knutstorp
« Svar #3 Dato: April 09, 2006, 11:26:20 am »
Jeg forespurgte Tryg angående R4F på Knutstorp sidste år, og fik det svar, at så længe jeg kører i grøn klasse, sammen med en instruktør så dækker forsikringen! Også i Sverige.
De har åbenbart ikke helt styr på hvad de vil dække!
Jeg fik svaret på en mail, som jeg selvfølgelig ikke kan finde mere :( Jeg prøver at høre dem ad igen i morgen.

vh
Svend-Erik