Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hjælp søges....Jeg kan ikke rigtig finde nogle billeder af en SV 1000 med high mount potter, der må da være nogen et eller andet sted...Derudover kunne jeg godt tænke mig at få lidt inputs til hvad man skal købe af potter/fuldt system til sådan en fætter.Det skal lige siges at den ikke er indkøbt endnu men bliver det i nærmeste fremtid.Planen var så at hænge en udstødning på nu og så give den en lidt større overhalning med filter o.s.v. når den er kørt til.Hvad siger i.....?
www.holeshot.comSøg og du skal finde Jeg har selv haft en Holeshot på min 650, kan kun anbefales
Laser laver også et ret fint Twin high mount, 3/4 system til SV1000/s
Citat fra: AlexLaser laver også et ret fint Twin high mount, 3/4 system til SV1000/sMan kan jo ikke se nummerpladen .... mon ikke politiet vil give lidt "gode" ord med på vejen ....
Citat fra: BandittenCitat fra: AlexLaser laver også et ret fint Twin high mount, 3/4 system til SV1000/sMan kan jo ikke se nummerpladen .... mon ikke politiet vil give lidt "gode" ord med på vejen .... Jeg kunne forestille mig det er et spørgsmål om at vinkle potterne lidt udad. Det kan man i hvertfald på nogle high-level modeller, idet man lægger nogle afstandsstykker ind ved bageste fodhvilerarrangement.