Forfatter Emne: Hugger på SV1000N K4... Total forvirring!  (Læst 5531 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Saaby

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 50
Hugger på SV1000N K4... Total forvirring!
« Dato: Februar 21, 2006, 03:29:55 pm »
Hej alle I kloge hoveder! :-)

Jeg var i går forbi Enghave for at købe en hugger til Anden MENMENMEN da jeg var i gang med at montere den fandt jeg til skræk og rædsel ud af, at hullet til bolten i højre side mod bagsvingeren ikke passede med hullet i bagsvingeren.. :-( :-(

Hullet i huggeren ligger ca. én cm. for langt "fremme" på bagsvingeren. - Jeg har snakket en del med Jan fra Enghave om det og han forstår det ikke - De har aldrig hørt om at der skulle være forskel på hvor bolthullet sidder i HØJRE side...!

Har I hørt om det her andetsteds? - Har jeg bare tabt, og bliver nødt til at bore et nyt hul selv? - Eller ER det den forkerte hugger jeg har fået?

...What to do?! :(
Honda CBR929RR

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Hugger på SV1000N K4... Total forvirring!
« Svar #1 Dato: Februar 21, 2006, 04:11:01 pm »
Citat fra: Saaby
Hej alle I kloge hoveder! :-)

Jeg var i går forbi Enghave for at købe en hugger til Anden MENMENMEN da jeg var i gang med at montere den fandt jeg til skræk og rædsel ud af, at hullet til bolten i højre side mod bagsvingeren ikke passede med hullet i bagsvingeren.. :-( :-(

Hullet i huggeren ligger ca. én cm. for langt "fremme" på bagsvingeren. - Jeg har snakket en del med Jan fra Enghave om det og han forstår det ikke - De har aldrig hørt om at der skulle være forskel på hvor bolthullet sidder i HØJRE side...!

Har I hørt om det her andetsteds? - Har jeg bare tabt, og bliver nødt til at bore et nyt hul selv? - Eller ER det den forkerte hugger jeg har fået?

...What to do?! :(


Få den byttet.. de har jo solgt dig noget der ikke passer ..

Saaby

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 50
Hugger på SV1000N K4... Total forvirring!
« Svar #2 Dato: Februar 21, 2006, 04:15:43 pm »
Jeps... Har været nede med den i dag og fået pengene tilbage - De er jo flinke hos enghave, men ville jo gerne have en hugger på, og nu er jeg blevet nervøs for at der ikke er nogen der passer på min... Det er mest det. :-/
Honda CBR929RR

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Hugger på SV1000N K4... Total forvirring!
« Svar #3 Dato: Februar 21, 2006, 04:26:10 pm »
Hrmmm, ja http://www.ztv-tuning.de/shop/ har ikke en hugger til en K4 N :(
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Saaby

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 50
Hugger på SV1000N K4... Total forvirring!
« Svar #4 Dato: Februar 21, 2006, 04:32:07 pm »
Hmm... Næh :-(

...Og det mest mystiske er, at de hos Enghave var 100p sikre på at der ikke var forskel på huggeren til SV1000SK4 og SV1000NK4 - På SV1000SK3 sidder boltene i venstre side anderledes, det ved jeg (og de) godt. - Men det handler jo så om den ene bolt på højre side...

- Er der virkelig ikke andre end mig der har prøvet det her på en 1Kilo And?! :-)
Honda CBR929RR

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Hugger på SV1000N K4... Total forvirring!
« Svar #5 Dato: Februar 21, 2006, 04:34:05 pm »
købte en til en s-model med samme problem, ingen af hullerne passede(men det gør de nu :twisted: )
   

steen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 412
    • http://www.mctorsdagsklubben.dk
Hugger på SV1000N K4... Total forvirring!
« Svar #6 Dato: Februar 21, 2006, 04:38:22 pm »
Jeg købte min hos polo (v.nr. 60390401270) og den passede uden "justeringer". Den skulle godt nok lakeres men det har jo også sine fordele ;-)

http://www.polo-motorrad.de/html/start2.html
tidligere SV1000 men nu Triumph street triple

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12359

Saaby

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 50
Hugger på SV1000N K4... Total forvirring!
« Svar #7 Dato: Februar 21, 2006, 04:40:27 pm »
Hehe... Håber ikke jeg havner i samme båd, men på - Det skal den sq! - om der så skal nye huller til! ....meen ville jo gerne undgå det, hvis jeg kan ;-)
Honda CBR929RR

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Hugger på SV1000N K4... Total forvirring!
« Svar #8 Dato: Februar 22, 2006, 12:58:02 pm »
Citat fra: Moolex
købte en til en s-model med samme problem, ingen af hullerne passede(men det gør de nu :twisted: )

besynderligt....

mon ikke det er fordi du har fået fat i en K3 hugger...?
De fleste produkter er er lavet til K3 specifikationer, i hvert fald når det gælder uoriginale aftermarket versioner.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Askanius

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 66
    • http://www.anlaeg-vest.dk
Hugger på SV1000N K4... Total forvirring!
« Svar #9 Dato: Februar 22, 2006, 04:27:08 pm »
Har haft sammen problem på min 650 k3, fik den byttet 2 gange, og ingen af gangene fik jeg noget der passede, det ente med at jeg fik den til 1000 kr under prisen. og måtte så bore et ekstra hul. det kan jeg leve med, men træls er det da.

Saaby

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 50
Hugger på SV1000N K4... Total forvirring!
« Svar #10 Dato: Februar 23, 2006, 02:53:18 pm »
Hold da op!!

...Jeg bliver jo helt nervøs for det her - Fatter slet ikke at der kan være så mange måder at placere et par huller op!!  :evil:

Hm! - Tror jeg smutter ned til enghave næste uge... Jan dernedefra er overbevist om at han kan få det til at passe...
Honda CBR929RR

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Hugger på SV1000N K4... Total forvirring!
« Svar #11 Dato: Februar 23, 2006, 03:46:30 pm »
Citat fra: Saaby
Hold da op!!

...Jeg bliver jo helt nervøs for det her - Fatter slet ikke at der kan være så mange måder at placere et par huller op!!  :evil:

Hm! - Tror jeg smutter ned til enghave næste uge... Jan dernedefra er overbevist om at han kan få det til at passe...

Ja, gør det! Men husk at få noget rabat hvis han skal til at fifle med det. Det kan jo ikke være meningen hvis der er tale om en originalvare.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

winckler

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 16
Hugger
« Svar #12 Dato: Februar 23, 2006, 04:25:40 pm »
Havde samme problem, også med en original hugger købt hos Enghave. Dog var det ikke 1 cm det drejede sig om men nogle mm. Jeg gjorde det forreste og det højre hul lidt "længere" med en rund jernfil og kunne derefter vride huggeren på plads. I selve støbningen stod SV1000K4 så der var ingen tvivl om at det var den korrekte model.
SV1000N K4 Dark Space Blue Pearl
Have a great week - may all your traffic lights be green!

Saaby

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 50
Hugger på SV1000N K4... Total forvirring!
« Svar #13 Dato: Februar 23, 2006, 04:56:07 pm »
Citat fra: nyg
Citat fra: Saaby
Hold da op!!

...Jeg bliver jo helt nervøs for det her - Fatter slet ikke at der kan være så mange måder at placere et par huller op!!  :evil:

Hm! - Tror jeg smutter ned til enghave næste uge... Jan dernedefra er overbevist om at han kan få det til at passe...

Ja, gør det! Men husk at få noget rabat hvis han skal til at fifle med det. Det kan jo ikke være meningen hvis der er tale om en originalvare.


Ja... Det vil jeg helt sikkert gøre! - Netop fordi det er en originalvare som burde passe. - Og de virker også som om de er til at tale med! :-)
Honda CBR929RR

Saaby

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 50
Re: Hugger
« Svar #14 Dato: Februar 23, 2006, 04:59:48 pm »
Citat fra: winckler
Havde samme problem, også med en original hugger købt hos Enghave. Dog var det ikke 1 cm det drejede sig om men nogle mm. Jeg gjorde det forreste og det højre hul lidt "længere" med en rund jernfil og kunne derefter vride huggeren på plads. I selve støbningen stod SV1000K4 så der var ingen tvivl om at det var den korrekte model.


OK?! Interessant! - Jeg er faktisk ret sikker på at der stod SV1000SK4 i den jeg havde - Og det sagde jeg også til dem da jeg købte den, men fik at vide at det var præcis det samme... Iflg. Enghave skulle der kun være forskel på K3 og K4, og kun i venstre side.
Honda CBR929RR