Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hey....... undskyld jeg sådan lige hopper ind her og spørger lidt om designet... men kunne man ikke få det som du har på forsiden af trøjen om på ryggen?? og så et lille mærke hvor der står SV 650 eller SV 1000 på brystet altså et lille et ved hjertet??men ellers er jeg helt klart også på super fedt initiativ at tage der...
Citat fra: Grand Danois efter Juli 08, 2006, 08:56:29 pmDet er ca det samme, problemet er den scanning pdfén er lavet ud fra.... alt det "blålige grums" du kan se på billedet vil give skygger og utydeligheder på det færdige resultat... Men jeg prøver om vi kan bruge det, og vender tilbage...(DER CA 3 UGER, DA FIRMAET HOLDER FERIELUKKET)MvhGDjeg har (tror jeg) fjernet det meste af det "blålige grums" Det ser ok ud.... Laver prøver ud fra den, som den er...MvhGD
Det er ca det samme, problemet er den scanning pdfén er lavet ud fra.... alt det "blålige grums" du kan se på billedet vil give skygger og utydeligheder på det færdige resultat... Men jeg prøver om vi kan bruge det, og vender tilbage...(DER CA 3 UGER, DA FIRMAET HOLDER FERIELUKKET)MvhGD
Citat fra: pallej efter Juli 11, 2006, 08:10:42 pmCitat fra: Grand Danois efter Juli 08, 2006, 08:56:29 pmDet er ca det samme, problemet er den scanning pdfén er lavet ud fra.... alt det "blålige grums" du kan se på billedet vil give skygger og utydeligheder på det færdige resultat... Men jeg prøver om vi kan bruge det, og vender tilbage...(DER CA 3 UGER, DA FIRMAET HOLDER FERIELUKKET)MvhGDjeg har (tror jeg) fjernet det meste af det "blålige grums" Det ser ok ud.... Laver prøver ud fra den, som den er...MvhGD
Citat fra: Grand Danois efter Juli 11, 2006, 08:42:08 pmCitat fra: pallej efter Juli 11, 2006, 08:10:42 pmCitat fra: Grand Danois efter Juli 08, 2006, 08:56:29 pmDet er ca det samme, problemet er den scanning pdfén er lavet ud fra.... alt det "blålige grums" du kan se på billedet vil give skygger og utydeligheder på det færdige resultat... Men jeg prøver om vi kan bruge det, og vender tilbage...(DER CA 3 UGER, DA FIRMAET HOLDER FERIELUKKET)MvhGDjeg har (tror jeg) fjernet det meste af det "blålige grums" Det ser ok ud.... Laver prøver ud fra den, som den er...MvhGDLav motorcykel motiverne om til vekoriseret grafik (hvis du kan og har tiden til det...) DET HOLDER 100 % og ALTID
Citat fra: Grand Danois efter Juli 11, 2006, 02:45:07 pmMen om det lige skal være Rét der skal have en anden farve, ved jeg ikke helt hvad jeg syntes om.... Jeg synes nu det ville være en god at lade R'et stå i rød Det ligger jo ligesom til Suzuki familien, og også krydsningen mellem SV og Gixxer bruger det
Men om det lige skal være Rét der skal have en anden farve, ved jeg ikke helt hvad jeg syntes om....
Her er lige et pic, af GD's første demo-trøjer. Tekst og skrifttype bliver en anden, men det kommer senere.
hmmm helt grøn på denne site... meeeen det kan være det ændre sig... jeg er den glade ejer af en sv 1000n... standart Jeg skal bruge vinter perioden til at gøre den mega fed...men første skridt er powercommander, andet luftfilter(nogen forslag til type???) samt andre potter... Potterne er problemet... Hvilke skal man vælge... jeg har hørt nogle forskellige og der er rimelig stor forskel... jeg er interesseret i dyb, dyb lyd(larm). Nogen forslag (har hørt micron, devil og akap... var ikk imponeret... desuden yoshimura som var bedre i lyden) Det ville ikke være skidt hvis de var oplagte på hver side af sædet.... dvs ikke under sædet.VH