Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej drengeHvad siger loven om bagskærmen Håber der er nogen der kan hjælpe Christian
Mange tak for hjælpen Så må jeg hvis hellere få den bestilt
Det eneste jeg kan finde som i følge loven vil være galt med at fjerne campingbordet, er manglen på rød refleks Det lader dog til i praksis ikke at være et problem. Jeg skal selv i gang med Hamicads løsning snarest
Mener at have hørt at det sprøjter op fra baghjulet uden campingbordet. Tænker specielt på kørsel i vådt føre. Har det noget på sig??
Har selv kigget kælent på hamicads fender elim.. men hvad er folks indtryk af installationen.. noget en n00b kan finde ud af eller? jeg blev en smule skræmt af det.. har lidt teknisk snilde men virkede alligevel som om man skulle skille en del ad for at få den på.. ? og nu hvor vi taler om at sætte ting på selv.. jeg har skumle planer om en bolt on, plov og luftfilter denne sæson også.. skal jeg bløde blod og benmarv til en mekaniker for at sætte det på eller kan man selv?