Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Yes, god jul, håber der ligger diverse huggere, plove, spejl m/blink og potter under træerne
Citat fra: surfsmurfspejl m/blink og potter under træerne Spejl med blink og potter ????
spejl m/blink og potter under træerne
Ah undskyld forvirringen, jeg mener selvfølgelig spejl med træer hvorunder der er blink og potter.
Citat fra: surfsmurfAh undskyld forvirringen, jeg mener selvfølgelig spejl med træer hvorunder der er blink og potter. Nåe.... så er jeg med. GOD JUL TIL JER ALLE!!!I ER FOR FEDE... OG HVOR BLIVER DET FED AT KOMME UD OG KØRE IGEN....
Hallo, Jannik.... du kunne da godt ha nogle potter m.blink
Citat fra: TimHallo, Jannik.... du kunne da godt ha nogle potter m.blink Orv ja det havde jeg ikke lige tænkt på. Der er jo egentligt forboret nogle huller som peger bagud, og der må det være muligt at få monteret nogle blink i. Hhhmmm det må jeg se på.
OOOORRV !! JA, sej idé mand !!(suk) bare det var mig der havde to potter bagud..måske du så rimelig hurtigt får "tonet" dine blink ??
Ja men nu har jeg lavet dem indbygget i de bagerste fodhvilere istedet.Du ved Clevin ik´