Forfatter Emne: Hvad er forskellene på SV og SV-S ??  (Læst 6834 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Meldal

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 27
Hvad er forskellene på SV og SV-S ??
« Svar #15 Dato: Marts 13, 2006, 03:39:13 pm »
Vigtig :!:  :!:

Jeg er selv ved at bygge en SV 1000 S kåbe på min GAMLE SV650 N.
Det er sædfølgelig også et større projekt, men dit er heller er ikke ikke bare sådan lige:

Det ser efter min mening dumt ud med den lave kåbe og det lidt høje styr, så jeg har hævet kåben 4 cm. Jeg vil gætte på det vil koste dig 12000.  :shock:  :shock:
Men vigtigst: ude hus Enghave sagde de at det ikke er alle SVN der har det beslag man montere kåbe-stativet er monteret på :!:  og det er svejset på kronrøret (hedder det det?) i Alluminium.  og DET skal være solidt og præsist :?:
SV650N '99 Med masse gejl og hjemmelavet lir - Nu også med SV1000 S styrkåbe!

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Hvad er forskellene på SV og SV-S ??
« Svar #16 Dato: Marts 16, 2006, 09:30:07 pm »
Citat fra: Meldal

Det ser efter min mening dumt ud med den lave kåbe og det lidt høje styr, så jeg har hævet kåben 4 cm. Jeg vil gætte på det vil koste dig 12000.  :shock:  :shock:  :?:


Det var satme dyrt!! Har du bare lukket øjnene og kørt kortet igennem??
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Meldal

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 27
Hvad er forskellene på SV og SV-S ??
« Svar #17 Dato: Marts 17, 2006, 12:25:54 pm »
Nej, jeg har brugt ca 8000, men jeg har også købt en del stumper brugt...
SV650N '99 Med masse gejl og hjemmelavet lir - Nu også med SV1000 S styrkåbe!

kashhh

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 199
Hvad er forskellene på SV og SV-S ??
« Svar #18 Dato: Marts 18, 2006, 01:20:07 am »
Citat fra: Finkster
Tak for den fine velkomst og de mange hurtige svar.....checkede lige de forskellige fora ud inden jeg skrev mit indlæg - troede jeg var helt alene, og at alle SV-kørere var ude at pudse, eller inde at se Grand Prix 8)

Vedr "Dødsruten": Hvorfor dæ.. tror du jeg skifter til 2 hjul? Jeg kører sku imellem eller udenom når der er kø - det var da planen :lol:

Vedr. forsikring så mente jeg at kunne huske at SV'eren er placeret i samme kategori uanset type, men det kan være jeg lige skal checke op på data........

Men: Tilbage til mit oprindelige spørgsmål...Kender nogen til en liste/link over forskellene (jeg kan selvfølgelig tage fat i forhandleren) men jeg er bare lige blevet lidt ivrig..


Hey Finkster.. tjek lige dette link.. Her er lidt data om SV650N og S model.
Jakob - SV650SY - Mods: full titanium Akrapovic exhaust, JMV Concept undertail, Pyramid seatcowl, MRA Racingscreen, R&G crashpads, Michelin Pilot Power