Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: runes-mc.dkCitat fra: CaponeNu gider jeg ikke lige læse det igen, men var ham flipper ikke en som kørte en ikke-droslet SV1000 - og så stivnakket hævder at det ikke har nogen effekt at fjerne droslingen på hans. Jeg tror aldrig helt jeg fattede hvor han ville hen.Jaa, måske.Jeg synes bare ikke der var et klart svar.Måske er jeg bare træt... Nu fik du mig alligevel til at læse det Det ham Flipperen ævler om, er at han mener pin 23 er til advarsels lampe for fuel injection (FI) og at han ikke kan se hvordan det kan have noget at gøre med en effektforøgelse. Han mener så også at han på en fransk side har læst at det var pin 25 der skulle disconnectes. Men de når vist aldrig til enighed om det faktisk virker på de droslede maskiner.
Citat fra: CaponeNu gider jeg ikke lige læse det igen, men var ham flipper ikke en som kørte en ikke-droslet SV1000 - og så stivnakket hævder at det ikke har nogen effekt at fjerne droslingen på hans. Jeg tror aldrig helt jeg fattede hvor han ville hen.Jaa, måske.Jeg synes bare ikke der var et klart svar.Måske er jeg bare træt...
Nu gider jeg ikke lige læse det igen, men var ham flipper ikke en som kørte en ikke-droslet SV1000 - og så stivnakket hævder at det ikke har nogen effekt at fjerne droslingen på hans. Jeg tror aldrig helt jeg fattede hvor han ville hen.