Hej Sneaky,
Dette spm. har været oppe og vende et par gange herinde og en enkelt person har i tidens løb kastet sig ud i det og gået hele vejen. Andre har købt højere clip-ons og fået løst problemet på den måde.
Inden du gør noget - hvor længe har du kørt på cyklen? Jeg fik også ondt i håndledene til at starte med, men det forsvandt med siden (blandt andet fordi jeg blev bedre til at bruge mine mave- og rygmuskler til at holde mig oppe med også). Jeg er en rimeligt stor fyr - så når jeg ikke tænkte over det og bare slappede helt af, så hang der en del vægt over styret. Det hjalp gevaldtgt bare at tænke lidt mere over hvordan jeg sad og huske at spænde lidt i mave og ryg (det er sund core-træning)
I forhold til ombygning...
Ledningsnettet og kabel-længder (bremse og kobling) er forskellig på en N'er og en S'er - så hvis du sætter et højere styr på vil du hurtigt løbe ind i problemer med for korte kabler. Jeg har aldrig hørt om det "superbike kit" du taler om - det kunne være fedt med et link!
Superbike-kit lyder for mig som om det ville være endnu kortere kabler?!?!
Anyhow - nu skriver du at du gerne vil bygge om fra S til Naked
Har do overvejet hvad du gør ved salgsværdien og om det bedre ville kunne betale sig at sælge og købe en naked? De gange vi har talt om det her inde og for ham der rent faktisk gjorde det har ALLE beregninger vist at det bedre kunne betale sig at sælge og købe noget andet.
Det hænger sammen med at S'erne typisk koster op mod 10.000 mere en N'erne - de 10.000 kan du godt vinke farvel til hvis du en dag skal sælge cyklen igen og S-delene ligger i en papkasse. Salgsprisen som en konverteret S til N'er må nok forventes at ligge under en ægte N'er - så et tab på op mod 15.000 er nok ikke urealistisk.
Et af problmerne er, at der ikke er nogen med forstand på MCer der har lyst til at købe en ombygget S til N med mindre de får en anseelig rabat (dit tab). Jeg ville personligt aldrig røre sådan en med en ildtang. Forstå mig ret - jeg kender jo ikke dig og ved ikke om du rent faktisk ved hvad du gør.
Dertil kommer udfordringerne med at stellet ikke er ens på de to cykler. Det ene har beslag til montage af kåbe og det andet har beslag til montage af forlygte - dette vil også komme til at være en udfordring for dig.
Så - summa summarum.
Overvej at sælge og købe en N i stedet for, hvis ikke du kan afhjælpe problemet ved at spænde lidt op og ændre din kørestilling.