Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Der er også lagt billeder på "Greven´s" profil.Ja man må jo selv gøre det hvis det skal gøres ik´? Han får jo ikke gjort det...
Der er jo ikke meget at se, så en "lige udpakket" og de potter jeg købte tirsdag kan jeg da smide op, men den er jo ikke færdigbygget. Men men - den 1/3 så skal jeg nok poste det færdige resultat -
Det er poleret alu - SB2 og de er nye! (SB=Super Bike) 299 euro på e-bay.de (~2475,- inc. fragt og gebyr til banken ) Hamrende billligt! Det er EVO der er "æggeformet" Det er nok værd at holde øje med E-bayGlæder mig vildt til at høre dem "for real"..hmm skal vist have rettet min signstur
Citat fra: Jannik UdbyDer er også lagt billeder på "Greven´s" profil.Ja man må jo selv gøre det hvis det skal gøres ik´? Han får jo ikke gjort det... Hva så der Gyllekonge fra Gørløse kan jo ikke nå det hele vel Tak for hjælpen også i fredags ses på grillen [/quoteSes på grillen - hvad sker der derude i Gørløse Troede at de tider var forbi - at Polle samfundet var rent fiktion Men hygge på grillen
Hmm. det var billigt. En privatmands fejlkøb, elle en af disse eBay 'firmaer'? - i så fald hvilket?