Sorry jeg ikke kører med kina dele men det er kun erfaring fra andre, jeg har snakket med, som HAR knækket et greb og det endte i en ulykke og forsikringen ville ikke dække, da grebet var knækket og det var et ikke-godkendt greb..... så jeg jeg har heldigvis ikke selv kina greb.....
Det der... Ja, nu er det jo temmelig uhøfligt at beskylde folk for at lyve, så det gør jeg ikke. Du viderebringer sikkert historien som du har hørt den, men - der er ingen forsikringsselskaber der overhovedet tjekker om et greb er knækket! Og selv hvis de gjorde, ville det være håbløst for dem at bevise, at grebet knækkede FØR ulykken, og ikke UNDER ulykken.
Jeg har kina-greb på min SV1000S, og det havde jeg også på min SV650S. Flere af mine venner kører også med justerbare ebay-greb. Jeg HAR prøvet at klemme alt det jeg kan, og det tager de naturligvis ikke skade af - de skulle også være i ualmindeligt ringe alu, for at det skulle udgøre et problem.
Folk skal selvfølgelig købe det de føler sig bedst tilpas med, men de kinagreb jeg har haft i hænderne, har altså været rigtig god kvalitet til meget lav pris.
Og det er ikke fordi jeg er religiøs - jeg har haft andre kina-produkter i "typisk kina kvalitet", fx ungernes 50cc crosser, som var helt vandvittig elendig, og ungernes 110cc buggy, som er næsten acceptabel kvalitet, men med nogle afstikkere på kritiske punkter, helt ud i rasende ynkelig kvalitet.
Men mine greb har været topkvalitet.