Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
man skal ringe til sit forsikrings selskab 1 gang om året..de ændre hele tiden på priserne.jeg sparede 1500,- på bilen og fik stenslag og vejhælp med.dette gælder for alt, indbo, ulykke,rejse extrem sport og fetish ulykkes forsikring (skurk)
Citat fra: blz efter September 23, 2015, 09:56:01 pmman skal ringe til sit forsikrings selskab 1 gang om året..de ændre hele tiden på priserne.jeg sparede 1500,- på bilen og fik stenslag og vejhælp med.dette gælder for alt, indbo, ulykke,rejse extrem sport og fetish ulykkes forsikring (skurk)Jeg har 0 kr i selvrisiko på min "hobbykælder"
Citat fra: skurkenfradallas efter September 28, 2015, 08:27:26 amCitat fra: blz efter September 23, 2015, 09:56:01 pmman skal ringe til sit forsikrings selskab 1 gang om året..de ændre hele tiden på priserne.jeg sparede 1500,- på bilen og fik stenslag og vejhælp med.dette gælder for alt, indbo, ulykke,rejse extrem sport og fetish ulykkes forsikring (skurk)Jeg har 0 kr i selvrisiko på min "hobbykælder" Det lyder frækt, men helt risikofrit er det vel ikke... Sådan et jernkors kunne jo falde ned
Jeg ringede til Alka og sparede lige 33% på min Busa i forhold til Suzukis mærkeforsikring
Hvor bor du og hvad giver du for den? Jeg kommer nok også til at købe en bus en dag tror jeg
Citat fra: skurkenfradallas efter December 10, 2015, 01:59:44 pmHvor bor du og hvad giver du for den? Jeg kommer nok også til at købe en bus en dag tror jeg Som din situation er for tiden, kan jeg lige se det for mig! Hvis du kan italiensk er der håb endnu!www.motociclette.it/usato/suzuki/gsx-hayabusa-1300_berlingo/&usg=AFQjCNEqDWId_--eVWonc7MID-yrFOAE2Q&sig2=x1aYnFbXs3Zf2T10_N4cow
Citat fra: ANDERSHP efter December 10, 2015, 01:52:10 pmJeg ringede til Alka og sparede lige 33% på min Busa i forhold til Suzukis mærkeforsikring Hvor bor du og hvad giver du for den? Jeg kommer nok også til at købe en bus en dag tror jeg
Citat fra: skurkenfradallas efter December 10, 2015, 01:59:44 pmCitat fra: ANDERSHP efter December 10, 2015, 01:52:10 pmJeg ringede til Alka og sparede lige 33% på min Busa i forhold til Suzukis mærkeforsikring Hvor bor du og hvad giver du for den? Jeg kommer nok også til at købe en bus en dag tror jeg Jeg bor i Hillerød og gik fra 10 K til 6,5 K - den var 3 år gammel da jeg købte den - nu er den 5