Hej folkens,
Jeg har min mc til salg, da jeg har behov for at komme længere op at sidde. Men jeg er på den anden side utrolig glad for min SV'er, så jeg overvejer også at ombygge den til en N-model i stedet. Det drejer sig om en SV650s, K5-model.
jeg kan bare ikke blive klog på, hvad der er bedst(lettest) at gøre... Pt. tænker jeg to muligheder:
1. Jeg køber Superbike ombygningskit, som er lavet til at hæve styret og indeholder alle kabler, styr osv osv. Løsningen er dyr, men fungerer.
2. Jeg køber en komplet gaffelbro fra en N-model og udskifter med nuværende. Men så kræver det vel allerede en ny forlygte fra start.
Derudover læser jeg også nogle steder, at ledningsnettet ikke er ens på de to? Så hvis jeg skal lave model 2, skal jeg også have fixet ledningsnettet til forlygten i samme omgang?
Og så lige et bonusspørgsmål: Er der nogen, der ved, om ledningsnettet til en forlygte til en GSR 750 (2010-2015) er den samme, som den jeg har på min sv650s'er? Eller kræver det også en del justeringer? Jeg vil nemlig utrolig gerne have sådan en forlygte på
Mange spørgsmål, men jeg håber, I kan hjælpe