Forfatter Emne: problemer hos louis.de ??  (Læst 3586 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Alex

• Administrator
  • Sandt SVin
problemer hos louis.de ??
« Dato: December 17, 2004, 09:31:20 am »
hej gutter !

vil lige høre om der er andre der har oplevet problemer vedr. betaling hos louis ??

det ligger sådan at jeg har fået ét af de nye "chip-visakort", med løbetid til 2012.  og har også hørt at den lange løbetid kan give problemer ved udenlands betaling. nogen der har oplevet noget lign ??

det KAN jo også være, at jeg bare har tastet forkert, men er ved at afklare problemet med dem fra louis..
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Anders

• Roadracer
    • http://www.nif-trading.dk
Chip-dankort
« Svar #1 Dato: December 17, 2004, 10:22:58 am »
Jeg har lige hjemkøbt et dæk fra reifenversand med mit chip visa-dk kort. Det gav ikke anledning til problemer. - de har hævet alle pengene...

meeennn... der har da været meget snak om problemer med de nye kort - så hvem ved?!?!? Lad os høre hvad i finder ud af?

mvh.
Anders
SV650S - 99
YAMAHA FZS 600 Fazer

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
problemer hos louis.de ??
« Svar #2 Dato: December 17, 2004, 10:41:10 am »
Jeg har købt hos Louis med chip-kort uden problemer. Lige i starten kunne man ikke, da deres liste over udløbsdatoer ikke gik helt op til 2012, men det fik de hurtigt lavet om på.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

ulrik1981

• Scooterfjæs
  • *
Re: problemer hos louis.de ??
« Svar #3 Dato: August 15, 2006, 07:06:52 pm »
jeg har bestilt noget i fresags og har ikke fået andet end ordre bekræftelse. er det normalt? der er heller ikke trukket nogen penge.

Codriver

• Scooterfjæs
  • *
Sv: Re: problemer hos louis.de ??
« Svar #4 Dato: August 15, 2006, 07:13:38 pm »
vil lige høre om der er andre der har oplevet problemer vedr. betaling hos louis ??

det ligger sådan at jeg har fået ét af de nye "chip-visakort", med løbetid til 2012.  og har også hørt at den lange løbetid kan give problemer ved udenlands betaling. nogen der har oplevet noget lign ??

Jeg har ikke oplevet problemer med mit VISA/Dankort med 2012 som udløbsår.

jeg har bestilt noget i fresags og har ikke fået andet end ordre bekræftelse. er det normalt? der er heller ikke trukket nogen penge.

Du får først en ordrebekræftelse. Når varen bliver sendt får du en ny mail fra dem. Pengene bliver først trukket når ordren er afsendt.
SV 650S K2
Bundkåbe og egosæde, ellers standard.
Endnu...

ulrik1981

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #5 Dato: August 15, 2006, 07:28:44 pm »
ja men tænkte om det var normalt der gik 3 hverdage før de sendte (varene var på lager) ellers kan det jo være mit visa der driller siden de ik har sendt.

Codriver

• Scooterfjæs
  • *
Sv: Re: problemer hos louis.de ??
« Svar #6 Dato: August 15, 2006, 07:32:00 pm »
ja men tænkte om det var normalt der gik 3 hverdage før de sendte (varene var på lager) ellers kan det jo være mit visa der driller siden de ik har sendt.

Bestilte tirsdag, blev afsendt torsdag, penge trukket mandag.
Så der går et par dage selv om det er lagervarer.
SV 650S K2
Bundkåbe og egosæde, ellers standard.
Endnu...

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: problemer hos louis.de ??
« Svar #7 Dato: August 15, 2006, 09:12:35 pm »
jeg tror ikke at det er visa kortet, problemet dengang var at man ikke kunne indtaste 2012 som udløbsdato, og da de jo skal bruge både kortnr og udløbsdato kunne man ikke betale.

Dommeren

• Sandt SVin
  • TLR
  • Bike: andet
« Svar #8 Dato: August 15, 2006, 10:06:10 pm »
Hej Alex

Jeg har også købt hos Louis med mit VISA-Dankort med udløb 2012 uden problemer.
HUSK at man kan trykke forkert, da man skal indtaste gyldighed FRA og TIL, og vi skal kun udfylde TIL!!!  Måske du har fået trykket i det forkerte felt??

/Jonas

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #9 Dato: August 16, 2006, 12:35:31 am »
Hej Alex

HUSK at man kan trykke forkert, da man skal indtaste gyldighed FRA og TIL, og vi skal kun udfylde TIL!!!  Måske du har fået trykket i det forkerte felt??

/Jonas

hmmm Jonas prøv lige at tjekke datoen på Alex' indlæg.... :innocent: :innocent:

Alex

• Administrator
  • Sandt SVin
Re: Sv: problemer hos louis.de ??
« Svar #10 Dato: August 16, 2006, 01:03:43 am »
Hej Alex

/Jonas

bare rolig gutter..  jeg HAR fået min varer..   kan ikke helt huske hvornår det var..   :innocent: :innocent:
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Dommeren

• Sandt SVin
  • TLR
  • Bike: andet
Sv: Re: Sv: problemer hos louis.de ??
« Svar #11 Dato: August 16, 2006, 06:38:35 am »
Hej Alex

/Jonas

bare rolig gutter..  jeg HAR fået min varer..   kan ikke helt huske hvornår det var..   :innocent: :innocent:

Ja jaaa ok så   :tie:

Lofgreen

• Plastikrocker
« Svar #12 Dato: August 16, 2006, 11:10:13 am »
Har også handlet en enkelt gang hos Louis.de, har lige modtaget varer som jeg bestilte i sidste uge.
Det er fint nok. Men...

De glemte at give mig et ordentligt katalog med (som jeg bestilte). Fik kun et latterligt 40-50 siders katalog,
og ikke det 300+ siders som jeg regnede med.  :|

Og.. For 2-3 uger siden bestilte jeg samme 300+ siders katalog alene. Det har jeg aldrig modtaget
(Har så heldigvis heller ikke betalt for det - så transaktionen må næsten være gået galt)
SV1000S K6 - Koksgråmetallic - Fuldkåbe - LeoVince alu-potter - Hugger - TRW Nummerpladeholder - Rizoma sideblink - F.Fabbri Double Bubble Kåbe

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9063

skyggen

• Sandt SVin
  • 90*V2 sjover
« Svar #13 Dato: August 17, 2006, 07:15:42 pm »
hej gutter !

det ligger sådan at jeg har fået ét af de nye "chip-visakort", med løbetid til 2012.  og har også hørt at den lange løbetid kan give problemer ved udenlands betaling. nogen der har oplevet noget lign ??

det KAN jo også være, at jeg bare har tastet forkert, men er ved at afklare problemet med dem fra louis..
Har selv haft problemer med begge firmaer og begge 2 fordi at mit visa også udløber 2012, men begge gange har de skrevet til mig, at jeg skulle skrive tilbage hvornår det udløb, og så fik jeg ordrebekraftelse og mine vare.  :D
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277