Hej Jerkit (haha ... funny name)
Lyder til at det er noget Spændingsregulator problem du har, jeg ved ikke om de nyere modeller har de samme (USELESS) stik som på den gamle (<02 model), men det stik brændte sammen på min.
Det er nok denne jeg vil starte med at tjekke, ved dog ikke hvor den sidder på din maskine.
Ellers er det i gang med at måde igennem på dyret ...
Start den og mål spændingen over batteriet i tomgang, ved 5k omdregninger,
Ved 5k skulle den gerne ligge på 14[V] eller lige der omkring... Hvis meget under, lader din maskine ikke, hvis meget over så er din enstretter toast.
Derefter er det igang med at måle på ensretteren.
Du burde kunne finde hjælp i denne video
https://www.youtube.com/watch?v=kDx3zgOLShYDen hjalp mig da jeg havde problemet.
Hvis det er din regulator, vil jeg råde dig til at købe en nyere mosfett regulator ( så fremt suzuki stadig kører med en regulator af den gamle shunt type!) de er mere pålidelige, men kan kræve lidt modifikation ...
Held og lykke med debugging ...
\Gufle