Hey alle sammen
Lige siden Bodil rasede og væltet hende, faktisk lige siden jeg sloges med et hegn for 2 år. siden har der været en del mangler på cykler.
I løbet af vinteren fik jeg samlet mit foråd af reservedele. Nu er det på tide at få hende ordnet og samlet. Der er ved at være lys for enden af denne lange, lange tunnnel.
Pt. har den fået sit store motortjek(5k kr.) hos Fa. Moto-Sport og forhåbentlig har maleren malet mine kåbedele i morgen.
Jeg er nået så langt, at nogle af de mange dele , både købt og orginale skal sættes på. Jeg oplever dog en del spørgsmål.
Så jeg har tænkt mig, at samle det i denne tråd.
Pt. ser hun sådan ud.
Billed 1Ikke særlig autoriseret, men arbejder med hvad jeg har.
Fælgene er i gang med at bliver sprøjtelakeret.
Billed 2Mit styrt fra to år siden har efterladt et godt tryk i den styrstopper.
Er der nogen måde hvorpå jeg kan rette dette op ? Evt. tilføje material, 2 komponent lim eller andet der er stærk nok til det.
Billed 3Identificering af disse beslag. Er sikker på jeg finder deres retmæssige plads, men kan på nuværende tidspunkt ikke huske hvor de hører hjemme.
Billed 4Det kan virke lidt frustrerende, når flere mindre komponenter pludselig forsinker ens projekt. Bla. fandt jeg i dag, at disse boltes gevind er ødelagt. Jeg prøvede at, rette dem op, men det bliver et besvær hvis jeg først får ødelagt bolten som sidder på stellet.
De holder instrumenthus stellet.
Hvor finder jeg et par nye af disse ?Billed 5Jeg bestilte nogle nye frame sliders, men har først set nu at de er til en suzuki SFV 650 Gladius. Dvs. at de bolte der fulgte med ikke er den rigtige længde. Miderste bolt er fra de gamle sliders.
Den måde sv650 design er, gør at både den lange og den korte bolt er for korte med mine sliders.
Er det muligt, at få den længde bolte jeg skal bruge, med det rigtige gevind ?Billed 6Jeg har købt nye blinklys, samt disse fine led regulatorer. Mit problem er bare, at det ikke er til at opstøve den slags kabelsko.
Det virker til, at der kun findes en slags kabelsko og det er af en kvalitet der er meget ringe.
Ville I have en idé til hvor man kunne finde nogle matchenden par, eller en anden god connector løsning?Billed 7Jeg fik også kigget på mine kalibre, inspirerret af Mads P's projekt. Jeg kan dog ikke vurdere om der er noget vigtigt der skal gøres ved dem nu eller om de ser fine ud.
Hvad er jeres vurdering ?