Det var tydeligt, at jeg gned noget folie af. Da jeg åndede på glasset duggede det til hvor jeg netop havde fjernet folien.
Hmmmm... der sad ikke noget folie på indersiden af mine glas. Mon det er noget, der er tilføjet til dine glas EFTER maskinen havde forladt fabrikken?
Jeg ligger ikke inde med LED, men det findes der jo løsninger på.
Ja. Jeg har f.eks. LED-bånd mage til det, jeg proppede i mine instrumenter. Prisen kan vi sagtens tale om. Men hvis du vil købe LED bånd, der er lavet til at kunne sidde i biler (de hedder vist "Automotive LED strips" på eBay), så står det dig selvfølgelig helt frit for. Jeg vil stadig gerne hjælpe dig med at montere dem.

Tak mht. til pplast nitterne
Det var så lidt. Jeg har fået mine og det ser ud til, at det er den rette størrelse. Har dog ikke prøvet dem endnu.
Mange tak for at du giver dig tid til at lave en "worklog", det er dejlig underholdende og lærerig læsning.
Så kan vi andre tosser jo lære af dine problemer! 
/respekt
Og det er næsten hele pointen. Jeg har brugt utroooolig meget tid på nettet, for at læse op på ting og sager til dette projekt - og mine erfaringer herfra vil jeg da gerne bringe videre til andre, så de (forhåbenligt) ikke behøver at bruge så meget tid som mig.
Du bruger bare formlen U=R×I U har du det er 2,4v, strømmen må du måle, og så sender du min en besked med ønsket størrelse/mængde så finder jeg den nærmeste
Hm... jeg har tænkt mig at lodde LED båndene på lampesoklerne inde i selve instrumenthuset - og det kunne jo tænkes, at der sidder en eller anden overspændingsbeskyttelse til AL elektronik i instrumenthuset, for det andet elektronik (f.eks. omdrejningstæklleren og den digitale triptæller) kunne jo også tænkes at skulle beskyttes mod overspænding.
Min teori underbygges af, at jeg i dag satte mit ny-opladede batteri til cyklen og målte på lampesoklerne i instrumenthuset (jeg skulle finde ud af hvad der var hhv. plus og minus) og i dén forbindelse målte jeg 11.57V på pluspolen. Det er et sundt og ret nyt batteri, så det BURDE efter en fuld opladning holde mere en 11.57V, så jeg tror, at der sidder et eller andet i instrumenthuset, der beskytter mod overspænding.
Jeg kunne selvfølgelig have målt direkte på batteriet, for at sammenligne de to tal, men det tænkte jeg ikke lige på, hehehe. Det får jeg (måske - hvis jeg husker det) gjort i morgen!

Fin tråd, skøn at læse noget man lærer noget af
Det var da så lidt. Måske kan jeg inspirere andre til at gøre det samme? (taler ikke om dig her - du er fin til dele erfaringer med os)