Synes ikke rigtig linket virker ?
Nå, men jo, jeg er vist ved at have styr på det, men jøsses jeg har skruet de samme ting af og på en million gange, ha ha, men det er vel den måde man erfarer på ?
Jeg har fået det hele til at sidde der, har kigget, tænkt, prøvet, skruet og startet forfra igen. Løsningen faldt da jeg skruede fodhviler og cylinder fast uden bremseslanger for at se om de kunne nå eller var for lange eller hvad. Det viste sig, at hvis jeg drejede banjoen lidt og satte den fast lavere end originalt kunne den være der. Nice ! Men den anden slange drillede stadig. Jeg fandt dog ud af, at den faktisk kunne du, hvis den blev kortet lidt af. Det tænkte jeg temmelig meget over mens jeg skruede det hele af og på igen - øvelse gør jo mester
Jeg endte med at tænke, nå ja, hva fan.... og skar godt 1 cm af bremseslangen til toppen af cylinderen. Fik det hele samlet af flere omgange, ja ja, også her skulle der "erfares".
Nu sidder det hele som det skal, i hvert fald alle faste dele. Der mangler så at blive lavet forbindelse til bremselyskontakten og så endte det med at hele bremsesystemet blev drænet for væske, så der mangler en ny gang væske og en udluftning.
MEN, faktisk er jeg lidt stolt af mig selv alligevel. Nogen tænker måske det var en sær lille operation at være stolt over, men jeg synes selv det var vanskeligt og at jeg har gjort mig temmelig mange tanker undervejs.
Resultatet er kanon synes jeg. Glæder mig til at komme ud at køre med det