Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvide Er det fordi du gerne vil pudse dem hver weekend [/b]
Har du købt nyt læderdress der matcher Billeder billeder billeder
Citat fra: OlfertHar du købt nyt læderdress der matcher Billeder billeder billederNæh, ingen nye læderstumper til mig...Min dragt er jo blå, hvid og sort, så det kommer hvist til at passe meget godt
Citat fra: PawCitat fra: OlfertHar du købt nyt læderdress der matcher Billeder billeder billederNæh, ingen nye læderstumper til mig...Min dragt er jo blå, hvid og sort, så det kommer hvist til at passe meget godt hihi.. med de farver, sku du da have haft din SV'er i Jubilæumsversionen, i GSXR farver
Citat fra: LuskeCitat fra: PawCitat fra: OlfertHar du købt nyt læderdress der matcher Billeder billeder billederNæh, ingen nye læderstumper til mig...Min dragt er jo blå, hvid og sort, så det kommer hvist til at passe meget godt hihi.. med de farver, sku du da have haft din SV'er i Jubilæumsversionen, i GSXR farver Manden kører en mørk Tuono...
Citat fra: nygCitat fra: LuskeCitat fra: PawCitat fra: OlfertHar du købt nyt læderdress der matcher Billeder billeder billederNæh, ingen nye læderstumper til mig...Min dragt er jo blå, hvid og sort, så det kommer hvist til at passe meget godt hihi.. med de farver, sku du da have haft din SV'er i Jubilæumsversionen, i GSXR farver Manden kører en mørk Tuono... Mindre detalje... Ja, jeg bør gå i seng..
jamen det er jo Cross/offroad/motard støvler.der er også dem her fra diadora http://www.inter-bike.co.uk/inter-bikeshop/default.asp?numperpage=1&images=on&display=full&categoryid=500&searchstr=EAGLEPRO&itemname=Diadora%20Eagle%20Pro%20Motorcycle%20Boots
Han vil bare være forberedt på en "tur i det grønne", når vi kører Ganløse TT Det er jo et kendt fænomen at Ikke SV'ere har det med at botanisere lidt
Har også hørt om SV'ere der botaniserer... endda på golf baner.