Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvorfor er alle folk så vilde med det skide Folkevogns-look?? Jeg synes det er skidegrimt og det blå lys for skarpt og irriterende.... Niels
men kan godt se på billederne at det ser lidt forkert ud på dem, da det hele bare bliver blåt...
Tror ikke i finder bedre mennesker til at lodde – vi skal bare havde under mikroskopet Og der er ikke noget problem med at få det gjort.. enten kan jeg tage der med, i kan også aflever det i Helsinge, så skal jeg nok ordne resten
Citat fra: BongersTror ikke i finder bedre mennesker til at lodde – vi skal bare havde under mikroskopet Og der er ikke noget problem med at få det gjort.. enten kan jeg tage der med, i kan også aflever det i Helsinge, så skal jeg nok ordne resten Er det på "det døve øre"???
Citat fra: Den røde Baronmen kan godt se på billederne at det ser lidt forkert ud på dem, da det hele bare bliver blåt... Nu er der jo forskel på kamera-teknik..Jeg kan med det samme kamera lave dit speedometerlys HELT mørkt, men kan også lave det til ét stort lys-orgie hvor du intet kan se
Citat fra: JannikCitat fra: BongersTror ikke i finder bedre mennesker til at lodde – vi skal bare havde under mikroskopet Og der er ikke noget problem med at få det gjort.. enten kan jeg tage der med, i kan også aflever det i Helsinge, så skal jeg nok ordne resten Er det på "det døve øre"???Ja hvis det er en løsning... send en PM så finder jeg nogen der kan tage i mod det der!!! - så kan du også hente din slange og væsken - sponseret by Olfert
Jeg har også købe "hvide" til omdr/tælleren. (meget lidt blå)Jeg tror lige jeg skal overveje om damen skal have lov til at forsøge sig med mine...