Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ved dog at b2 havde ret – og det var ikke meningen af lyde næsvis (bliver bare smidt i pølen, næste gang jeg kommer forbi klubben )Projektet kunne gøre til billige penge – men lader den ligge til næste vinter Tak for svarene
Citat fra: BongersVed dog at b2 havde ret – og det var ikke meningen af lyde næsvis (bliver bare smidt i pølen, næste gang jeg kommer forbi klubben )Projektet kunne gøre til billige penge – men lader den ligge til næste vinter Tak for svareneHvad er små penge??
Hummmmm - uden evt spænhjul, er det omkring 2500-3000 afhængige af remmen !!
Men skiverne vil blive lavet så de var end med tandhjulene i ophænget
Citat fra: BongersMen skiverne vil blive lavet så de var end med tandhjulene i ophænget
Citat fra: BillCitat fra: BongersMen skiverne vil blive lavet så de var end med tandhjulene i ophænget ja . bla bla.. De ville lave skiverne, så de brugte samme ophæng/hul/fatning som de gamle tandhjul.... så det er ikke standard skiver, men lavet efter de gamle !!!
Projektet kunne gøre til billige penge – men lader den ligge til næste vinter
Citat fra: BongersProjektet kunne gøre til billige penge – men lader den ligge til næste vinter Jeg syntes du skal kaste dig over det snarrest, kunne godt tænke mig at se/prøve resultatet.
Husk nu på at oliefingre kan redde en fra mange hjemlige pligter.