Forfatter Emne: Rullefelt  (Læst 2863 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

McSnail

• Scooterfjæs
  • *
Rullefelt
« Dato: December 25, 2005, 01:06:56 pm »
Har en SV650 som skal monteres med en powercommander og en nyt luftfilter (K&N elle Pipercross er lidt i tvivl) samt et micron titanium fuldt udstødningssystem  :evil:  :evil:  :evil:

Har downloadet en map med specifikationer for en sv650 med en micron udstødning og aftermatch luftfilter.

Mit spørgsmål lyder derfor om jeg burde få den rullet??? og hvad er det man justerer efter en tur på rullefeltet? er det mappen på powercommanderen eller er det noget på selve cyklen???

MVH en rookie...
Det er fee det her...
SV650´03 Blå og hedder Allan i det virkelige liv

runes-mc.dk

• Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Rullefelt
« Svar #1 Dato: December 27, 2005, 07:58:31 am »
Hvis du har en powercommander monteret er det den der justeres på på rullefeltet.

Jeg kørte selv i et stykke tid med at map fra deres hjemmeside, som nogenlunde matchede i beskrivelsen; fuld udstødning + andet luftfilter, men ved test på Lydmurens rullefelt viste det sig at den fik en for fed blandning og en fin-justering derfor ville give et bedre resultat, hvilket det da også føles som om at det gjorde  :)
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Rullefelt
« Svar #2 Dato: December 27, 2005, 09:37:42 am »
MMMmmm.... glæder mig til at jeg også kan komme til at lege med power commander etc.   og der er da ingen tvivl om at heinrich fra lydmuren skal justere min... Han skulle være skide dygtig til at justere FI modeller og få det bedste ud af dem.

hvis du en dag syntes du har pengene til det, ville jeg også anbefale dig at få den justeret helt præcist ind.  Men mappet du selv sætter i til at starte med, er jo bedre end ingenting. Så indtil du får skrabet lidt knaster sammen etc. så går det jo bedre end slet ikke at sætte noget map i

Nikolaj

• Sandt SVin
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
..
« Svar #3 Dato: December 27, 2005, 04:45:52 pm »
Hvad jeg har ladet mig fortælle fra nogle af dem der roder med Power Commander :

Selv 2 ens cykler med samme udstødning - har ikke nødvendigvis samme map/blanding .. men det er klart at det meste af mappet vil fungere fra en mc til en anden. Du burde stadig få den rullet, men kan da starte med at montere det hele osv. og se hvordan den kører med det map du har ?
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.