Hej alle
Jeg er helt ny her på forum og helt ny (næsten) motorcyklist. Jeg er ganske få dage fra at skrive under på en SV650 årgang 2007. Den har kun gået 4000 km og det gjorde mig straks mistænksom. Ifølge forhandleren som er Jens Winther i Roskilde (hvor man også kan se den på hjemmesiden) er sagen den at en god kunde der i forvejen havde to BMW motorcykler havde købt den af en god ven der var i pengenød. Den har så bare fået lov at stå stille i lang tid.
Den er virkelig flot og ligner en helt ny. Nu skal det være min første motorcykel og jeg er virkelig nybegynder indenfor MC verden (på trods af min alder på 45 ) ......Nu er mit spørgsmål til jer ...er der noget jeg skal passe på ? er det sandsynligt at den kun har gået så lidt ....ellers bare gode råd ?
På forhånd tak
Frank
Morgen Frank,
Tja, check evt om den har fået sit første service, eller vil jeg anbefale dig en lille prøvetur på den. Så er du nok solgt
Det sker faktisk at folk ikke kører på deres cykler af uvisse årsager, så tror ikke der er noget fup med denne. Slet ikke når det er Jens Winther. Der hænder at der opstår forvirring omkring den årgang den er lavet og den årgang den er taget i brug. Dvs, man forsøger at sælge en cykel der er produceret i 2004, men først indregistret i 2006 som en 2006 cykel, men det er ikke tilfældet her, (hvis det da er den røde 650 SA der er på hjemmesiden)
Så er der kun prisen at bekymret sig om, men den har du vel forhandlet?
Andreas
Godt valg