Forfatter Emne: køb af mc-garage.. hvor?  (Læst 6996 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Freno

• Roadracer
køb af mc-garage.. hvor?
« Dato: December 19, 2005, 10:34:39 am »
Hvor finder jeg en billig med god mc-garage. Den skal være varmebestandig, så man kan ligge den over cyklen, selv om den er varm..  :D
/Martin 'Freno'
Rød SV1000S K4, med kåbe

Nunc est bibendum

BrianS

• Roadracer
  • Honda VF700C Super Magna
    • SVrider galleri
Re: køb af mc-garage.. hvor?
« Svar #1 Dato: December 19, 2005, 12:28:27 pm »
Citat fra: Freno
Hvor finder jeg en billig med god mc-garage. Den skal være varmebestandig, så man kan ligge den over cyklen, selv om den er varm..  :D

Jeg har aldrig set en der er 100% varme bestandig. Selv om produkcenten har lovet det.
Jeg tror bare de mener at den kan rører vet et varmt forrør uden at smelte med det samme.  :D

Før jeg havde tag over cyklen, brugte jeg sådan et overtræk. Men jeg oplevede nogle gange at der kom volsomt kondens på indersiden af overtrækket når cyklen var varm ved overdækning. Hvilket medførte lidt grimt krom (billig cykel  :D ).

Freno

• Roadracer
køb af mc-garage.. hvor?
« Svar #2 Dato: December 19, 2005, 02:00:07 pm »
jo men hvor køber jeg en billig en henne...
/Martin 'Freno'
Rød SV1000S K4, med kåbe

Nunc est bibendum

Nikolaj

• Sandt SVin
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
..
« Svar #3 Dato: December 19, 2005, 02:29:39 pm »
Hold øje med den blå avis ?

Sidst købte jeg en god mc-garage som så ud som ny - for 100 kr.
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
køb af mc-garage.. hvor?
« Svar #4 Dato: December 19, 2005, 02:32:35 pm »
jo men hvor køber jeg en billig en henne...

Louis.de   , men køb ikke de helt billige til 70,- eller deromkring, de går nemt i stykker i blæsevejr. (taler af erfaring) .

Jeg har aldrig haft varme problemer, selvom jeg ikke har brugt andet end disse covers. Men de 2 cykler jeg har brugt dem på har heller ikke haft blottede forør, som f.eks SV'erne har..

Letmatros

• Plastikrocker
  • Til kamp mod travlheden...
    • New 2 Mountain Biking
køb af mc-garage.. hvor?
« Svar #5 Dato: December 19, 2005, 02:58:34 pm »
Den MC garage fra Thansen kan man smide over MC,en efter kørsel når den lige har stået en ½ time +/- og dampet lidt af... Bruger den selv og syntes at den er ok. Men så er det jo lige det med prisen kr 400,-  :?

www.thansen.dk
Blå SV1000S K4
Forskærm- og spejlforlænger, Tankpad, LSL Crash-pads, Hamicad Radiator & Oil Cooler Grill Set, Hamicad Fender Eliminator, Fuel Exhausts, LighTech Hex Style Oil Filler Cap

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #6 Dato: December 19, 2005, 02:59:28 pm »

Martin>Du kan låne min - den ligger bare derhjemme - tager den med på onsdag hvis det er?
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
køb af mc-garage.. hvor?
« Svar #7 Dato: December 19, 2005, 03:06:00 pm »
Citat fra: Letmatros
Den MC garage fra Thansen kan man smide over MC,en efter kørsel når den lige har stået en ½ time +/- og dampet lidt af... Bruger den selv og syntes at den er ok. Men så er det jo lige det med prisen kr 400,-  :?

www.thansen.dk

jeg smider altid mit dækken over lige når jeg står af cyklen..  har aldrig haft problemer med varme, og smeltede dækkener.

er SV'ernes forrør mere udsatte ?

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
« Svar #8 Dato: December 19, 2005, 03:46:59 pm »
Citat fra: Jesper Jensen

Martin>Du kan låne min - den ligger bare derhjemme - tager den med på onsdag hvis det er?

Hvis det er den Jesper købte af mig, så er det en Oxford garage. Den er 100% vejr og varmebestandig. Koster iøvrigt en mindre formue...
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #9 Dato: December 19, 2005, 04:28:15 pm »
Citat fra: Paw

Hvis det er den Jesper købte af mig, så er det en Oxford garage. Den er 100% vejr og varmebestandig. Koster iøvrigt en mindre formue...

Det er lige præcis den der fulgte med i købet da jeg købte din knallert :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Hønse

• Sandt SVin
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
køb af mc-garage.. hvor?
« Svar #10 Dato: December 19, 2005, 06:04:07 pm »
Tech7 £6.99 to for 12
eller
GP £24.99
Kender dem ikke men det er jule tilbud :idea:

Mine er fra Biltema  :oops: de kostede 250sek/stk mener jeg men de danner også kondens til tider og om man overhoved kan undgå det 100% ved jeg ikke!
Varme er ikke noget problem med omtanke altså... men behøver jeg skrive det  :?:  :lol:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
køb af mc-garage.. hvor?
« Svar #11 Dato: December 19, 2005, 07:18:50 pm »
Jeg har en fra Held som jeg smider over nårsomhelst.  Ingen problemer med varme eller kondens.

pris: 595,- dkr. hos KOK-MC, men det kan med garanti gøres billigere.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Brygmann

• Scooterfjæs
  • *
køb af mc-garage.. hvor?
« Svar #12 Dato: December 20, 2005, 07:25:22 am »
Jeg har købt en hos Harald Nyborg. Den bliver godt nok kun brugt til vinteropbevaring under tag, men den virker som en overraskende god kvalitet i forhold til prisen som var Kr. 129.

Og størrelsen passer perfekt til SVéren

LSJ

• Roadracer
køb af mc-garage.. hvor?
« Svar #13 Dato: December 28, 2005, 09:49:37 pm »
Jeg har også modellen fra Held, og den dur. Har brugt den både på SV og CBR 1000. Og har aldrig haft problemer med at den ikke kunne tages over umiddelbart efter kørsel :D
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

Anders

• Roadracer
    • http://www.nif-trading.dk
køb af mc-garage.. hvor?
« Svar #14 Dato: December 30, 2005, 01:28:14 pm »
Modellen fra Held er syet i noget kraftig plastic med indvævet bomuld der gør den mere varmebestandig (ikke  at forveksle med varmefast!). Har selv brugt denne på to forskellige cykler.
Syntes dog prisen er lidt pebret.

Derfor har jeg fået en syet i Kina i en rigtig fin/kraftig kvalitet også med indvævet bomuld. Den sælges for 450 kr. inkl. fragt. på http://www.nif-trading.dk - billedet af garagen er en SV650S fra 1999 med medium størrelse garage på!

Man skal nok gøre op med sig selv hvad man vil bruge den til - enten skal den blot ligges over en enkelt gang i mellem og så kan man måske nøjes med at købe en helt billig til måske 1-300 kr. eller også skal man købe en i kraftig kvalitet der kan holde til brug i lang tid!
YAMAHA FZS 600 Fazer