Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
- tror det er en SVea udgave i mandetøj Han kan sikkert fortælle nogle røverhistorier
Jeg har fået at vide at det er normalt at man fylder den op med sand, eller vand når man ska svejse i en tank,, således har dampene mindre plads at "stå " i..Svea...hvorfor har du aldrig introduceret mig for din morfar?
men dengang var reglerne for kørekort lidt sære, ...
Citat fra: SVeamen dengang var reglerne for kørekort lidt sære, ...Så var det da dengang du sku ha levet SVEA
Citat fra: LuskeCitat fra: SVeamen dengang var reglerne for kørekort lidt sære, ...Så var det da dengang du sku ha levet SVEA Nej da. Det er noget med, at man skulle bevise, at man havde kørt indenfor nogle tidsrum... Det tror jeg ikke lige jeg skulle have vel
Ja, man skal holde sig til Tungsten Inert Gas svejsning hvis det er, og holde sig fra det Metal Inert Gas svejsning....Kunne man mon MAG-svejse skidtet???
Og til dig Capone F.A.G er dem der laver lejer
Citat fra: SVeaJa, man skal holde sig til Tungsten Inert Gas svejsning hvis det er, og holde sig fra det Metal Inert Gas svejsning....Kunne man mon MAG-svejse skidtet??? eller F.A.G. svejse det?
Jeg har engang fået sølvloddet en studs på en GS500.... har ikke den fjerneste ide om hvad det går ud på - men vi fik øl imens og tanken var tæt bagefter...Det så nemt ud!
Det lyder nemt men mangler stadig nogen der har udstyret, og lysten til at få en bajer eller nogle håndører over arbejdet.