Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Nu hvor vinteren er kommet over landet savner man jo MCen noget så frygteligt... For at lette lidt på den værste længsel (i virkeligheden blev den nok bare større) kørte Coyote og jeg et par runder her til aften.
Citat fra: HavenissenNu hvor vinteren er kommet over landet savner man jo MCen noget så frygteligt... For at lette lidt på den værste længsel (i virkeligheden blev den nok bare større) kørte Coyote og jeg et par runder her til aften.typisk det er sådan nogle som jer der giver os motorcyklister et dårligt ry, samt at være dumme og uansvarlige... prøv lige at se jer selv!!!!! uden hjelm eller andet sikkerhedsudstyr???????? i det mindste kørte i ikke i bar røv
Muahahahahahaha.... Også mig køre... Vil da ud og prøve den efter indkøring af powercommander, men nu er den jo sat i vinterhi.
Citat fra: BillMuahahahahahaha.... Også mig køre... Vil da ud og prøve den efter indkøring af powercommander, men nu er den jo sat i vinterhi.hvor meget fik du ud af den med PowerCommander på ?? hvad fik MR dyno, justeret den ind til ??
Jeg fik det her ud af det:Ca. 4 heste og 4 nm mere på baghjulet, et bedre blandingsforhold af luft / benzin, 7 km/t mere på toppen, 5 kg. lettere og en noget tyndere pengepung Men hvad betyder det, når man får en cykel der fohåbentlig kører perfekt.
Citat fra: BillJeg fik det her ud af det:Ca. 4 heste og 4 nm mere på baghjulet, et bedre blandingsforhold af luft / benzin, 7 km/t mere på toppen, 5 kg. lettere og en noget tyndere pengepung Men hvad betyder det, når man får en cykel der fohåbentlig kører perfekt. 5 kg lettere? er det 5 kilo som i 5000 penge? eller hvordan ...