Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Næste gang spille vi sku ”stripbold” med ham så kan han få lov til at gå hjem i sine underrør
Citat fra: BongersNæste gang spille vi sku ”stripbold” med ham så kan han få lov til at gå hjem i sine underrør Tror Bongers trænger til at køre noget MC, med hans pludselig sære tendenser.... Du oplever satme snart mere med mænd end jeg gør (Det siger desværre ikke så meget)
Var lige oppe og se til mine kåbedele – de er så også i originale Jannik´ stealthfarver Hvis man er skrap, kan man se malerens briller i bøtten med opløsningsmidler og han virker som om har ikke tørre dem af inden han tager den på Citat fra: OlfertOK Luske, du vinder AMOK....
OK Luske, du vinder
Citat fra: BongersVar lige oppe og se til mine kåbedele – de er så også i originale Jannik´ stealthfarver Hvis man er skrap, kan man se malerens briller i bøtten med opløsningsmidler og han virker som om har ikke tørre dem af inden han tager den på Citat fra: OlfertOK Luske, du vinder AMOK.... tja, nu spørger jeg sikkert dumt, men hvad er den aflange del nederst i billedet...? Den kan jeg ikke umiddelbart genkende...
Citat fra: nygCitat fra: BongersVar lige oppe og se til mine kåbedele – de er så også i originale Jannik´ stealthfarver Hvis man er skrap, kan man se malerens briller i bøtten med opløsningsmidler og han virker som om har ikke tørre dem af inden han tager den på Citat fra: OlfertOK Luske, du vinder AMOK.... tja, nu spørger jeg sikkert dumt, men hvad er den aflange del nederst i billedet...? Den kan jeg ikke umiddelbart genkende...HVilket billede henviser du til ?
Altså det øverste af de to i Bongers indlæg hvor der er en masse grå ting, og en relativ stor og aflang ting med runde hjørne og hul i midten nederst i billedet.
Det med flere dele på... Dåh...! Altså det øverste af de to i Bongers indlæg hvor der er en masse grå ting, og en relativ stor og aflang ting med runde hjørne og hul i midten nederst i billedet.
Godt så... ku bare ik forstå hvorfor jeg stod inde i din quote...
Men ja, det er luftfilter kassen, du ser som aflang
Ja så! Men hvorfor skal den males...? Bongers? den sidder vel under tanken hvor men ikke kan se den...
Citat fra: LuskeGodt så... ku bare ik forstå hvorfor jeg stod inde i din quote... OK, min fejl..Citat fra: LuskeMen ja, det er luftfilter kassen, du ser som aflang Ja så! Men hvorfor skal den males...? Bongers? den sidder vel under tanken hvor men ikke kan se den...
Var lige oppe og se til mine kåbedele – de er så også i originale Jannik´ stealthfarver
Bongers, det er mig der fører i naked-konkurrencen nu, jeg har også pillet knasterne ud
Der er baade luftfilterkasse, beholder til bremsevaeske og koelevandsbeholder og jerndelene til bagenden og fronten er blevet hentet fra glasblæsning - Den skal vaere roed