Forfatter Emne: Original udstødning  (Læst 3072 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Martin_w

  • Wannabe
  • Indlæg: 3
Original udstødning
« Dato: August 19, 2013, 05:05:36 pm »
Hej

Jeg har købt mig en motorcykel sv650s årgang 2006. Da jeg skulle have den igennem syn idag fortæller manden mig at lydpotten ikke er e-mærket, hvilket den åbenbart skal være da den er nyere end 2004.

Er der nogle meget flinke folk, som har en original/e-mærket udstødning til denne model til at ligge som jeg kan låne, til den er synet?

På forhånd mange tak

Martin

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Original udstødning
« Svar #1 Dato: August 19, 2013, 05:41:59 pm »
Hvis du har tid og vil hjælpe processen lidt på vej, så tage et billede af den der sidder på nu. Den kan -hvis du er uheldig - være monteret på sådan en måde at en originaludstødning ikke bare lige kan sættes på uden videre.

Få billede af selve potten og røret der går fra potten og ned under cyklen.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Martin_w

  • Wannabe
  • Indlæg: 3
Sv: Original udstødning
« Svar #2 Dato: August 19, 2013, 05:56:00 pm »


Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: Original udstødning
« Svar #3 Dato: August 20, 2013, 09:42:32 am »
Hej

Jeg har købt mig en motorcykel sv650s årgang 2006. Da jeg skulle have den igennem syn idag fortæller manden mig at lydpotten ikke er e-mærket, hvilket den åbenbart skal være da den er nyere end 2004.

Er der nogle meget flinke folk, som har en original/e-mærket udstødning til denne model til at ligge som jeg kan låne, til den er synet?

På forhånd mange tak

Martin

Hejsa,

Jeg har en original K6 liggende, den kan du låne eller købe (BILLIGT) hvis du skal på bane på et tidspunkt, eller sælge den senere og den skal synes.

Den befinder sig i Haslev, man kan nemt komme til Taastrup da jeg arbejder der. Jeg kan også sende hvis du er langvejsfra :)

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=17988.msg185199#msg185199

Andreas
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Original udstødning
« Svar #4 Dato: August 20, 2013, 11:29:58 am »
Jeg kan også sende hvis du er langvejsfra....

Gætter på at Martin er fra Århus - rimeligt relevant detalje ;-)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Martin_w

  • Wannabe
  • Indlæg: 3
Sv: Original udstødning
« Svar #5 Dato: August 20, 2013, 12:25:48 pm »
Hej

Jeg har købt mig en motorcykel sv650s årgang 2006. Da jeg skulle have den igennem syn idag fortæller manden mig at lydpotten ikke er e-mærket, hvilket den åbenbart skal være da den er nyere end 2004.

Er der nogle meget flinke folk, som har en original/e-mærket udstødning til denne model til at ligge som jeg kan låne, til den er synet?

På forhånd mange tak

Martin

Hejsa,

Jeg har en original K6 liggende, den kan du låne eller købe (BILLIGT) hvis du skal på bane på et tidspunkt, eller sælge den senere og den skal synes.

Den befinder sig i Haslev, man kan nemt komme til Taastrup da jeg arbejder der. Jeg kan også sende hvis du er langvejsfra :)

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=17988.msg185199#msg185199

Andreas

Tak for buddet
Jeg leder lige videre lidt endnu, for at se om der er en som vil låne ud. SU'en er ikke lige til flere køb i den prisklasse lige pt :(
Men jeg vender tilbage hvis det er

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: Original udstødning
« Svar #6 Dato: August 20, 2013, 03:15:22 pm »
Hej

Jeg har købt mig en motorcykel sv650s årgang 2006. Da jeg skulle have den igennem syn idag fortæller manden mig at lydpotten ikke er e-mærket, hvilket den åbenbart skal være da den er nyere end 2004.

Er der nogle meget flinke folk, som har en original/e-mærket udstødning til denne model til at ligge som jeg kan låne, til den er synet?

På forhånd mange tak

Martin

Hejsa,

Jeg har en original K6 liggende, den kan du låne eller købe (BILLIGT) hvis du skal på bane på et tidspunkt, eller sælge den senere og den skal synes.

Den befinder sig i Haslev, man kan nemt komme til Taastrup da jeg arbejder der. Jeg kan også sende hvis du er langvejsfra :)

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=17988.msg185199#msg185199

Andreas

Tak for buddet
Jeg leder lige videre lidt endnu, for at se om der er en som vil låne ud. SU'en er ikke lige til flere køb i den prisklasse lige pt :(
Men jeg vender tilbage hvis det er

Du skal slippe med en 300 mand incl porto?

Sig til hvis det frister, det haster ikke for mig den ligger alligevel bare. :) - så hvis du kan låne er det helt fint

Good luck :)
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"