Synes der er stor forskel på om det blæser eller er vindstille hvordan det føles at køre 145 km/t . Er det vindstille føles det ikke så voldsomt , men det kan det derimod føles ret vildt i vildt i strid modvind. Jeg havde en tur i strid modvind fra Kbh til Kerteminde, og må nok indrømme jeg var noget træt i nakkemusklerne ved ankomst til Kerteminde. Jeg tog turen med 120-130 i snit , men det var lige da jeg havde fået cyklen, så måske er der noget med sidestillingen eller måske skulle nakkemusklerne bare trænes lidt. Har ikke oplevet det så slemt siden. Landevejskørsel er perfekt og her tænker jeg slet slet ikke på vindmodstand! Der fås jo også forskellige vindvisir , som kan hjælpe på den direkte påvirkning til motorvejskørsel. Spørgsmålet er så om man bryder sig om designet af et virksomt visir. Jeg ville nok være lidt skeptisk omkring en motorvejstur til harzen uden nogen form for vindbeskyttelse, er ikke sikker på det ville føles særligt rart for nakken specielt! Og heller ikke med det originale sæde! Hvis du er i Odense en dag er du velkommen til at trille en tur på min N fra 2006..