Hej allesammen,
Jeg har for et par uger siden købt mig et lille SVin (650)
og havde så besluttet mig for at få monteret en Mivv GP udstødning.
Efter at have læst godt om Fa Moto Sport Brønshøj herinde så tog jeg kontakt til dem for at høre hvad det ville koste mig. De gav et tilbud på lige knap 5000 for selve udstødningen og så fik jeg af vide at det ville tage 1, måske 2 timer at montere den.
Så fandt jeg den selv på nettet (
http://www.motorcycle-exhausts.co.uk/MiVV_GP_Carbon_SUZUKI_SV_650S_200613--product--5608.html) da den er ca. 1500kr billigere end Fa Moto's tilbud og så skrev jeg om der ville være nogle problemer i at jeg selv købte den. Det var der ikke, de kunne sagtens montere den for mig.
Den blev så afleveret igår morges og om eftermiddagen fik jeg mail om at den var færdig...
MEN i stedet for den 1 time, måske 2 så havde det nu taget hele 3 timer at sætte den nye udstødning på da boltene sad så godt fast at de var svære at få ud... Så er det så at jeg tænker kan det virkelig passe at det tager 3 hele timer at skifte udstødning når jeg mange andre steder har læst at det er noget af det letteste at skifte på en motorcykel.. ?Anyways jeg skal ned og hente den senere idag, men ville bare lige høre hvad i synes ?
På forhånd tak,
Tingkaer