Halløj drenge... jeg har været på opsætningskurset... jeg glædede mig helt vildt...men jeg kom ned på jorden da de så min maskine... de syntes det var meget mærkeligt og meget dumt at sætte en anden forgaffel på en cykel. "Den er jo lavet til at have konv. forgaffel"... Den ene instruktør sagde " den der have låge gider jeg slet ikk røre ved"... anyway det gad de andre godt, men der var ikk noget udstyr der kunne nå olien i min upside Down forgaffel( der var for meget olie i), og de var meget svære at få til at hjælpe med at justere det der kunne justeres. Det endte med jeg bare kørte på bane, i stedet for at skrue.
For mig var det spildte penge.
vh jakob
Det der har jeg også hørt fra de såkaldte kloge åger på diverse kurser, men det påviser bare at de IKKE har ret meget forstand på hvad de skvadrer om.
Alle kan skrue lidt på forgaffel og bagdæmper og opnå en eller anden form for kompromis som køreren bliver gladERE for end før (oftest er det bare at de kan mærke en eller anden forskel, som gør at det føles bedre) - men rent faktisk at ændre på køreegenskaberne på en MC, kan de fleste af dem IKKE FINDE UD AF...
Repræsentanter for touring folket, er oftest ikke det rigtige sted at spørge om råd og vejledning, eller forståelse for ens arbejde med at opgradere sin MC, medmindre det handler om topbokse, sidetasker, MC-hifi, blødere sæder eller større vindskærme.