Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Pis da også. Top Danmark har bildt mig ind, da jeg var nede at snakke med dem sidste sommer, at jeg naturligvis er dækket som fører, hvis jeg skulle styrte på MC. Nu har jeg så lige nærstuderet forsikringspapir, og jeg er ikke dækket ved førerskade Det skal jeg naturligvis have rettet op på!! Men hvad tror i sådan en forsikring koster/hvad giver i andre?? Lorte Top Danmark
Citat fra: SVea efter April 29, 2009, 08:16:00 amPis da også. Top Danmark har bildt mig ind, da jeg var nede at snakke med dem sidste sommer, at jeg naturligvis er dækket som fører, hvis jeg skulle styrte på MC. Nu har jeg så lige nærstuderet forsikringspapir, og jeg er ikke dækket ved førerskade Det skal jeg naturligvis have rettet op på!! Men hvad tror i sådan en forsikring koster/hvad giver i andre?? Lorte Top Danmark Mener at vi gav ca. 500kr mere/året for at få "faaaaarlig sport" på vores ulykkesforsikring - på den måde er vi dækket hvis vi ligger os ned på MC
Ok tak. Jeg må ned at høre dem, om det er billigst at forsikre mig som farlig sport eller mc kørsel. Bare irriterende at de ikke tager det som en selvfølge at man gerne vil forsikres mod personskade, når man har et køretøj
Citat fra: Jesper Jensen efter April 29, 2009, 08:18:36 amCitat fra: SVea efter April 29, 2009, 08:16:00 amPis da også. Top Danmark har bildt mig ind, da jeg var nede at snakke med dem sidste sommer, at jeg naturligvis er dækket som fører, hvis jeg skulle styrte på MC. Nu har jeg så lige nærstuderet forsikringspapir, og jeg er ikke dækket ved førerskade Det skal jeg naturligvis have rettet op på!! Men hvad tror i sådan en forsikring koster/hvad giver i andre?? Lorte Top Danmark Mener at vi gav ca. 500kr mere/året for at få "faaaaarlig sport" på vores ulykkesforsikring - på den måde er vi dækket hvis vi ligger os ned på MCEr det farlig sports dækning eller er det bare det at man køre MC ?Ikke alle opfatter det som det samme